گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در حفاظت محیط زیست استان اصفهان

گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در حفاظت محیط زیست استان اصفهان

جلسه گرامیداشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان تشکیل و از همکاران فعال در این حوزه تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست اصفهان «پارما»، همزمان با 27 اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی جلسه گرامیداشت این مناسبت در اداره کل حفاظت محیط زیست استان تشکیل و از همکاران فعال در این حوزه تقدیر شد.

در این جلسه که مدیرکل، معاونین و تعدادی از مدیران ستادی حفاظت محیط زیست استان حضور داشتند، حاضران به بیان نظرات خود در خصوص نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف، انجام بهینه مأموریت ها و رسالت های سازمانی پرداختند .

در پایان از سوی ایرج حشمتی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از رئیس اداره روابط عمومی و امور رسانه و کارکنان فعال در این اداره با اهدای لوح سپاس و صنایع دستی اصفهان تقدیر به عمل آمد.

در متن تقدیر رئیس و کارکنان اداره روابط عمومی و امور رسانه آمده است:

دنیای امروز و عصر ارتباطات عرصه ای بی بدیل جهت بروز و شکوفایی هنر روابط عمومی ها در توسعه انسانی سازمانی است. ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی این فرصت را مغتنم شمرده و از تمامی تلاش های خالصانه جنابعالی که با بکارگیری هنر، مهارت و دانش، جهت اطلاع رسانی وسیع، وثیق و ایجاد ارتباط اثربخش بین کلیه مخاطبان حوزه محیط زیست استان برنامه ریزی می نمایید قدردانی نموده و از خدای مهربان در جهت ادامه و توسعه این مسیر ارزشمند برایتان آرزوی توفیق روز افزون دارم.

به همین مناسبت به منظور پاسداشت خدمات ارتباطی شادروان امیرحسین اکبری کارشناس فقید ارتباطات رسانه ای و خبرنگار حفاظت محیط زیست استان؛ مدیرکل و تعدادی از کارکنان این دستگاه با حضور بر سر مزار وی، یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بر سر مزار شادروان اکبری گفت؛ امیرحسین اکبری ساده زندگی کرد و فردی با اخلاص، پاک و علیرغم اینکه کارهای بزرگی انجام می داد، بی ادعا بود.

حشمتی ادامه داد؛ خیلی خوشحالم که ما این سنت توجه به همکاران خوبمان را در اداره کل زنده نگه می داریم و به مناسبت های مختلف در این مکان گرد هم می آییم و حضور در این محل به ما این درس را می دهد که روزی همه ما در چنین جایگاهی در آرامش ابدی قرار خواهیم گرفت.

وی افزود؛ دنیا خیلی کوتاه است و مراقب باشیم نسبت به هم مهربان بوده و گذشت و بخشش داشته باشیم و تا جایی که می توانیم در کمک کردن به همدیگر سبقت بگیریم.

امیرحسین اکبری بامداد روز یکشنبه 30 آبان در عنفوان جوانی بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت . شادروان اکبری که در زمینه‌های مختلف محیط زیستی، فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی فعال بود، از سال 1393 همکاری خود را با اداره کل حفاظت محیط زیست استان آغاز کرد . او همزمان با فعالیت در روابط عمومی این اداره کل، با خبرگزاری ایرنا نیز همکاری می‌کرد که در هر دو عرصه، آثار ارزشمندی پدید آورد . وی همچنین در زمینه هنرهای نمایشی و سینمایی فعال بود اما در سال‌های اخیر بیشتر به عنوان خبرنگار و کارشناس ارتباطات رسانه ای روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان در اصفهان شناخته می‌شد .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان

    اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات