پیام تبریک وزیر نیرو به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی/ ضرورت برنامه‌ریزی دقیق روابط عمومی‌ها برای انتقال مطالبات مردم به مدیران

پیام تبریک وزیر نیرو به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی/ ضرورت برنامه‌ریزی دقیق روابط عمومی‌ها برای انتقال مطالبات مردم به مدیران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، متن کامل پیام"علی‌اکبر محرابیان" به شرح زیر است:
​فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز «روابط عمومی و ارتباطات» فرصت مغتنمی است تا ضمن تبریک به مجموعه همکاران روابط عمومی‌های صنعت آب و برق، ماموریت و رسالت مهم این حوزه مورد تاکید قرار گیرد.
رجای واثق دارم در سنگر مهم جهاد تبیین عملکرد صنعت آب و برق‌، بتوانید با تلاشی موثر، علمی و متعهدانه تصویرگر تلاش خدمتگزاران مردم در این عرصه مهم باشید و به عنوان پلی میان مدیران صنعت آب و برق کشور و مردم، نقشی پررنگ تر از قبل ایفا کنید.
مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق کشور در این مقطع حساس و تاریخی باید با برنامه ریزی دقیق، علمی و هنرمندانه ضمن انتقال به‌موقع و دلسوزانه مطالبات مردم به مدیران و انعکاس خدمات دولت به صورت شفاف و صادقانه برای مردم، در مدیریت مصرف آب و برق که مهم‌ترین ماموریت  این حوزه است، کوشا باشند.
اینجانب اعتقاد راسخ دارم در فضای کنونی که جنگ رسانه‌ای در عرصه ارتباطات اجتماعی نقشی تعیین کننده دارد، تلاش هنرمندانه و متعهدانه برای انعکاس درست، دقیق و به موقع  فعالیت‌های فنی و مهندسی صورت گرفته در مسیر خدمت به مردم، آثاری قوی‌تر از این فعالیت‌ها دارد و بر این اساس وظایف همکاران روابط عمومی در این عرصه و در این مقطع حساس بسیار سنگین و تعیین کننده است‌.
از درگاه خداوند متعال برای همه برادران و خواهران ارجمند که باید آینه‌دار صنعت مهم آب و برق کشور باشند، آرزوی توفیق روز افزون دارم.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات