پیام شهردار شاهرود به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

پیام شهردار شاهرود به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات

"به نام خدا"
بی‌شک موفقیت و دوام هر سازمان، به عملکرد روابط‌عمومی‌ آن‌ سازمان وابسته است و روابط‌عمومی، یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار و اصلی‌ترین حلقۀ ارتباط بین مدیران، کارکنان، رسانه‌ها و به‌ویژه مردم است؛ روابط عمومی‌ها باید ببینند خلاء هایی که وجود آن‌ها را ضروری کرده است چیست.
روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی سازمان از یک سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسایلی است که در آن نهاد می‌گذرد. سلامت یک دستگاه به اتصال اجزای آن و هم‌نوایی و هم‌سازی آن‌ها ارتباط دارد. روابط عمومی‌ها می‌توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص‌کننده روش‌ها و نقص‌های دستگاه مربوط خود باشند.
ازسوی دیگر موفقیت شهرداری‌ها به‌عنوان یک نهاد مردمی، در گرو جلب مشارکت و اعتماد مردم و ارتباط سازنده و مداوم با رسانه‌هاست و روابط‌عمومی به‌عنوان حلقۀ اتصال شهرداری با شهروندان می‌تواند در جلب مشارکت و پاسخ‌گویی به دغدغه‌ها و همچنین افزایش اعتماد مردم به این نهاد خدمتگزار، تأثیر بسزایی داشته باشد.
اینجانب فرارسیدن 27 اردیبهشت‌ماه، «روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی» را به تمام فعالان عرصۀ ارتباطات و روابط‌عمومی، به‌ویژه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ شهرداری شاهرود، تبریک و شادباش می‌گویم و توفیق روزافزون تمام این عزیزان را از خداوند بزرگ خواهانم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات