صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری باید هر ۶ ماه یک بار منتشر شود

صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری باید هر ۶ ماه یک بار منتشر شود

    صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری باید هر ۶ ماه یک بار منتشر شود

    رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه لازم است شورای اسلامی شهر نظارتی بر درآمدها و هزینه‌های شهرداری اصفهان داشته باشد، گفت: صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری باید هر شش ماه یک بار منتشر شود.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور با اشاره به نحوه نظارت شورای اسلامی شهر بر درآمدها و هزینه‌های شهرداری اصفهان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ در ابتدایی‌ترین جلسه شورای اسلامی شهر تذکری داشتم که لازم است شورای اسلامی شهر نظارتی بر درآمدها و هزینه‌های شهرداری اصفهان داشته باشد.

    وی با بیان اینکه صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری باید هر شش ماه یک بار منتشر شود، ادامه داد: بر اساس ماده ۸۰ قانون تشکیلات و اختیارات شوراهای اسلامی شهر و روستا علاوه‌بر تصویب بودجه، اصلاح و تفریغ بودجه سالیانه شهر، نظارت بر حفظ و جذب سرمایه‌ها و دارایی نقدی، اموال منقول و غیرمنقول و تایید صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری که باید هر شش ماه یک بار توسط شهرداری منتشر شود، بر عهده شوراها است.

    وی خاطرنشان کرد: امیدواریم رسیدگی به موضوع‌هایی که مورد تاکید بوده در اولویت مدیریت شهری باشد تا در حوزه خدماتی، عمرانی و فرهنگی اقدامات خوبی انجام شود و کیفیت زندگی شهروندان در شهر اصفهان ارتقا یابد.

    منبع: ایمنا

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات