روابط عمومی‌های شهرداری در تسهیل امور شهروندان، یاریگر مدیران باشند

روابط عمومی‌های شهرداری در تسهیل امور شهروندان، یاریگر مدیران باشند

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین؛ گردهمایی مسئولان و کارشناسان اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین به مناسبت هفته روابط عمومی با حضور مهدی صباغی، شهردار قزوین در سرای سعدالسلطنه برگزار شد.

شهردار قزوین در این برنامه طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته روابط عمومی و بزرگداشت جایگاه کارکنان روابط عمومی‌ها اظهار کرد: جلب رضایت شهروندان، اولویت نخست کار شهرداری است و از مسئولان و کارشناسان روابط عمومی‌ها انتظار می‌رود در مسیر تسهیل امور شهروندان بیش از گذشته یاریگر و همراه مدیران باشند.

صباغی افزود: دنیای امروز دنیای رسانه، دانش و فناوری است و در آن هر فرد به تنهایی اثرگذار واقع می‌شود؛ بنابر این لازم است تک تک افراد از سواد رسانه بهره‌مند باشند.

او با بیان اینکه امروزه ارزش‌ها و آرمان‌ها چه بسا بیش از گذشته حائز اهمیت باشد، افزود: امروز مدیریت دانش اهمیت دارد و به ما می‌گوید در چه زمینه‌ای فعالیت کنیم.

این مسئول ادامه داد: وظیفه روابط عمومی‌های شهرداری به عنوان زبان گویای این مجموعه، شنیدن صدای مردم و رساندن آن به گوش شهردار است تا مدیران شهری به نحو بهتر و بیشتری در جریان مسائل شهروندان قرار گیرند و در رسیدگی به آن‌ها موفق‌تر عمل کنند.

صباغی اضافه کرد: نشان دادن واقعیت چالش‌ها و مسائل حوزه شهری به شهردار و مدیران شهری و همچنین نمایش نقاط ضعف و قوت به آنان وظیفه روابط عمومی‌ها است.

او بیان کرد: به عنوان شهردار ارتباط خود با مردم را از طریق شرکت در مجامع، یادواره‌ها، مسابقات، حضور در جمع جوانان، گفت‌وگو با مردم در نماز جمعه، مسجد و همراهی با نمایندگان و اعضای شورا برقرار و حفظ کرده‌ام تا بتوانم روابط موثرتری با شهروندان و آگاهی از مسائل آنان داشته باشم که روابط عمومی‌ها نیز می‌توانند در آگاهی از مسائل شهروندان کمک دوچندان کنند.

شهردار قزوین با بیان اینکه در حد توان تجهیزات و امکانات مورد نیاز روابط عمومی‌ها را تأمین می‌کنیم، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌های شهرداری باید در راستای ترویج سیاست‌های مجموعه قلم بزنند و نسبت به کار و مجموعه متبوع خود تعصب داشته باشند.
صباغی گفت: از خانواده روابط عمومی شهرداری انتظار داریم وقتی اقدام مثبتی در این مجموعه صورت می‌گیرد، ‌با سیاست‌های کلان و برنامه‌ریزی‌های ما همراهی داشته باشند و آن را به شکل مناسبت برای مردم تبیین کنند.

بر پایه این گزارش؛ برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع فضای دیجیتال بخش دیگری از این برنامه بود.

در این برنامه تعدادی از مسئولان روابط‌عمومی‌ مجموعه‌های تابعه شهرداری به بیان دغدغه‌ها و مسائل پیش روی روابط عمومی‌ها پرداختند.

همچنین تعدادی از مسئولان روابط عمومی‌های برگزیده در سه بخش؛ اطلاع‌رسانی، ارتباط با شهرداری مرکز و برگزاری برنامه‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات