اهتمام شهرداری گرگان برای اثربخشی بیشتر فعالیت‌های خانه‌های فرهنگ

اهتمام شهرداری گرگان برای اثربخشی بیشتر فعالیت‌های خانه‌های فرهنگ

اولین جلسه هم اندیشی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان با مدیران خانه‌های فرهنگ برای اثربخشی فعالیت‌هایشان در سال جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، حمیدرضا گالشی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مدیران خانه‌های فرهنگ در سال گذشته اعلام کرد جهت ارتقا کیفیت عملکرد ، طرح و برنامه‌های فرهنگی از پیشنهادات سازنده مدیران استقبال خواهد شد.

در ادامه این جلسه مدیران جهت ارایه خدمات بیشتر و موثرتر به شهروندان درخواست‌ها و پیشنهادات خود را اعلام کردند.

یکی از درخواست‌های مدیران خانه‌های فرهنگ عقد قرارداد جدید بود.


علی‌رغم اینکه نزدیک به ۳ ماه است قراردادشان پایان یافته هنوز قرارداد جدید تنظیم نشده است.

از دیگر موارد تاکیده شده زیبا سازی، تجهیز و تعمیر سخت افزاری خانه‌های فرهنگ بود.

در ادامه یادآوری شد مشاوران مجرب در این مراکز حضور یافته و به نوجوانان، جوانان و دیگر شهروندان خدمات مشاوره‌ای به صورت مستمر ارائه و تفکیک بودجه فرهنگی خانه‌های فرهنگ از بودجه سازمان انجام پذیرد تا طرح و برنامه‌های فرهنگی محله موثرتر و با کیفیت بیشتری اجرا شود.

آموزش‌های مستمر و مورد نیاز مدیران و بازدید آنان از فرهنگسراها ، خانه‌های فرهنگ و سراهای محله موفق در سطح کشور انجام پذیرد تا در به روز رسانی و تجربه‌اندوزی مدیران موثر واقع شود.

جهت حمایت از بانوان سرپرست خانواده و کسب و کار و مشاغل خانگی و رونق بخشیدن به اقتصاد خانواده‌ها ایجاد و برگزاری نمایشگاه‌هایی جهت ارایه دستاوردهای هنرآموزان خانه‌های فرهنگ پیشنهاد شد.

برگزاری جشن‌های ملی مذهبی در جهت تقویت روحیه امید و نشاط ، تهیه بانک اطلاعاتی محله و ارتباط با نخبگان ، اندیشمندان ، ورزشکاران و فعالین فرهنگی و همچنین برگزاری این جلسات بصورت ماهانه از دیگر موارد پیشنهاد شده در این جلسه بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات