همایش بزرگ دوچرخه‌سواری کودکان با شعار ایران جوان

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری کودکان با شعار ایران جوان

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: از سوی شهرداری منطقه ۳ تبریز همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور گسترده کودکان متولد ۱۳۹۰ به پائین (دختر و پسر) و با شعار "ایران جوان " در پارک بزرگ باغشمال برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی و با هدف فرهنگ‌سازی و ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه اجرا خواهد شد،  افزود: همایش بزرگ دوچرخه سواری در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و حمایت از کانون گرم خانواده و همچنین ایجاد نشاط در بین کودکان، روز جمعه ۳۰ اردیبهشت در پارک بزرگ باغشمال برگزار می‌شود.
پورخردمند ایجاد فضای مناسب تفریح و بازی برای کودکان را از مهم‌ترین رویکردهای این همایش عنوان کرد و با اشاره به استقبال گسترده خانواده‌ها از این همایش، ابراز کرد: امیدواریم در راستای سیاست‌های شهرداری تبریز مبنی بر ترویج فرهنگ دوچرخه سواری بین کودکان با مشارکت سایر نهادها و آموزش دوچرخه سواری شهری گامی مثبت در این مسیر برداریم.
وی ضمن تقدیر از مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی در برگزاری این همایش‌ گفت: استقبال شهروندان در این همایش‌ دوچرخه سواری، مسئولان اجرایی شهر را ترغیب خواهد کرد که برای توسعه دوچرخه‌سواری و ساخت مسیرهای مختص دوچرخه سواری برای شهروندان بیشتر تلاش کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات