بازدید قائم مقام شهردار تبریز از پایانه زیرزمینی اکباتان تهران

بازدید قائم مقام شهردار تبریز از پایانه زیرزمینی اکباتان تهران

به گزارش شهریار، محبوب تیزپاز در راستای اطلاع‌یابی از آخرین دستاوردهای مدیریت شهری تهران، امروز در پایانه زیرزمینی اکباتان حضور یافت.

این پایانه به مساحت پنج هکتار و دارای ۲۱ خط پارکینگ و تعمیرگاه است که در حال حاضر در مرحله تست و تحویل قرار دارد. مبلغ هزینه شده برای این پایانه تاکنون ۱۵۰۰میلیاردتومان است.

قائم مقام شهردار تبریز همچنین به همراه یک گروه ۱۵ نفره از راهبران تبریزی، از مرکز کنترل و فرمان متروی تهران بازدید کردند.

همزمان، با دستور شهردار تبریز ۱۵نفر از راهبران قطار شهری که به منظور ارتقای مهارت‌های آموزشی به تهران سفر کرده‌ بودند، در دوره سه روزه شرکت کردند. این گروه در دومین روز از مسافرت آموزشی خود، در خط ۲ مترو تهران که از لحاظ نرم‌افزارهای کنترل ترافیک و زیرسیستم‌های قطار شباهت زیادی به خط ۱ مترو تبریز دارد، از آموزش های لازم بهره مند شدند.

این آموزش در راستای ارتقای توانمندی راهبران برای راهبری قطار در خطوط طولانی فرا گرفته شد. این مرکز، شش خط درون شهری تهران از لحاظ کنترل ترافیک و کنترل تاسیسات را شامل می‌شود که در نوع خود مجهزترین نمونه در کشور است.

آشنایی با نرم‌افزار سیر و حرکت قطارها و همچنین بازدید از پایانه ویژه زیرزمینی اکباتان از دیگر برنامه‌های راهبران تبریزی در تهران بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات