بازدید معاون برنامه‌ریزی شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از پست‌های برق شهر مسجد سلیمان

بازدید معاون برنامه‌ریزی شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از پست‌های برق شهر مسجد سلیمان

معاون برنامه‌ریزی شرکت توانیر و مشاور مدیرعامل این شرکت به همراه مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از پست‌های برق فوق توزیع شهر مسجد سلیمان بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، مهران گلاب‌کش معاون برنامه‌ریزی شرکت توانیر، مسعود معین‌پور مشاور مدیرعامل این شرکت و محمود دشت‌بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان صبح امروز (29 اردیبهشت) از پست‌های فوق توزیع شهر مسجد سلیمان ناحیه شمال‌شرق این شرکت بازدید کردند.
این بازدید بمنظور بررسی آماده‌‌سازی پست‌های فوق توزیع شهر مسجد سلیمان صورت گرفت و از پست‌های 132 کیلوولت مال کریم، محمد آباد و تمبی بازدید انجام شد که وضعیت شبکه برق این شهر رضایت بخش بود.
شرکت در نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد شهر مسجد سلیمان برگزار شد از دیگر محورهای معاون و مشاور شرکت توانیر و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان بوده است.
صبح امروز همچنین نشست دیگری با حضور محسن ارفاق مدیر دفتر مدیریت انرژی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهر برگزار و مقرر شد که زمین مورد نیاز از سوی مسئولان شهر مسجد سلیمان فراهم شود و شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با جذب سرمایه‌گذار، اقدام به احداث نیروگاه مقیاس کوچک در این شهر کنند.
بر اساس این گزارش، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و پایداری شبکه برق انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات