تملک واحدهای مخروبه موضوعی اساسی در هسته مرکزی شهر است

تملک واحدهای مخروبه موضوعی اساسی در هسته مرکزی شهر است

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز در جریان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا در قالب قرار خدمت شهرداری منطقه ۸، اظهار کرد: برخی از دغدغه‌های خانواده‌های شهدا را امروز در بازدید از سطح حوزه منطقه ۸ مشاهده کردیم. این مشکلات محصول یک شب نیست و سالیان سال است به وجود آمده است.

وی ادامه داد: اینکه برخی اماکن به شکل مخروبه مانده و محل تجمع معتادان و دیگر بزه‌های اجتماعی باشد، قابل قبول نیست. وقتی پروژه‌ای را نمی‌توانیم به اتمام برسانیم، نباید آن را شروع کنیم. تملک این واحدهای مخروبه نیاز به ۴۰۰ میلیارد بودجه دارد و شاید اجرای آن ۱۰ سال طول بکشد.
شهردار تبریز عنوان کرد: باید دست در دست هم بدهیم تا معضلات را برطرف کنیم. دستفروشان نیز همشهریان ما هستند اما باید تدبیری برای این کار اندیشیده شود و ماشین‌هایی که باراندازی می‌کنند نیز باید ساماندهی شوند.
وی تملک واحدهای مخروبه را موضوعی اساسی در هسته مرکزی شهر دانست و افزود: اگر میراث فرهنگی همکاری کند، نه تنها «ایکی قالا» بلکه دیگر مجموعه‌ها را نیز تملک می‌کنیم. بسیاری از خانه‌ها در آنجا توسط صاحبانشان رها شده اند و تنها یک قفل دارند. در آینده نزدیک برنامه شهرداری در ابن خصوص را اعلام خواهیم کرد.
وی افزود: حضور و دیدار با خانواده شهدا که جزو برنامه‌های مدیریت فعلی شهر است، باید مستمر بوده و هر هفته اتفاق بیفتد. حضور ۱۵ فرزند شهید در شهرداری منطقه ۸ موجب برکت است و باید با همه خانواده‌های شهدای ساکن در سطح حوزه منطقه ۸ آشنا شویم و ارتباط مستمری با آنها داشته باشیم.
شهردار تبریز گفت: می‌خواهیم اثر و روح پاک این شهدا در جامعه و مدیریت شهری خود را نشان دهد. برای ما خیلی ارزشمند است که خانواده شهدا از مسائل اجتماعی صحبت کنند. قولی که به خانواده‌های شهدا می‌دهیم، تلاش شبانه‌روزی است. هدف از آن نیز حل مشکلات مردم است که به صورت جهادی و انقلابی حرکت خواهیم کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات