سامانه شفافیت شهرداری تبریز رونمایی می‌شود

سامانه شفافیت شهرداری تبریز رونمایی می‌شود

به گزارش شهریار، رسول برگی با اعلام خبر رونمایی از سامانه شفافیت گفت: شفافیت در مدیریت شهری ضامن حرکت به سوی حکمرانی مطلوب و مقابله با فساد و تخلف است. دستاورد مدیریت شهری در این سامانه بسیار مهم و ارزشمند است که در دوره های قبلی در حوزه شفافیت آنگونه که باید کار نشده بود اما به همت همکاران محترم در شورای اسلامی که واقعا از ابتدای شورای ششم پیگیر شفافیت در شهرداری بوده اند و شهردار محترم، از فاز نخست سامانه شفافیت در جلسه آتی شورای اسلامی شهر رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این سامانه توسط همکاران سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز آماده شده و شفاف سازی سازمانی، دسترسی آزاد به اطلاعات و داده های شهرداری، ارتقای سلامت نظام اداری، ارتقای مشارکت پذیری کارکنان و شهروندان در مدیریت شهری، تقویت نظارت عمومی بر فرایندهای شهرداری و افزایش اعتماد عمومی از جمله اهداف راه اندازی آن به شمار می رود.

حجت‌الاسلام برگی افزود: البته که رونمایی از فاز نخست این سامانه قدم مهمی است و باید همه داده‌ها و اطلاعات به صورت کامل در آن بارگذاری و در همه حوزه ها در دسترس باشد. امیدواریم به صورت مداوم پیگیر بارگذاری اطلاعات و داده‌ها و تکمیل فازهای بعدی سامانه باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات