كشف يك مركز غيرمجاز استخراج رمزارز توسط سه سيمبان / ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ، آيين تجليل از سه تن از سيمبانان پاكدست توزيع برق سيستان و بلوچستان و هميار متعهد صنعت توزيع برق استان قزوين كه حاضر نشدند آسايش هموطنان را با پيشنهاد ميلياردي متخلفان توليد رمز ارز غيرمجاز معاوضه كنند، با حضور مهندس كردي مديرعامل شركت توانير ،مهندس اله داد معاون هماهنگي توزيع توانير مهندس عيوض زاده مديرعامل توزيع برق سيستان و بلوچستان و جمعي از مديران ارشد صنعت برق در توانير برگزار شد.

طي اين مراسم ايوب نارويي نصرتي ،مرتضي ميرعرب و تيمور كمالي ،سيمبانان غيور و پاكدست توزيع برق سيستان و بلوچستان به همراه يكي از شهروندان متعهد و هميار صنعت توزيع برق استان قزوين با اعطاي جوايز و لوح از سوي مديرعامل توانير مورد تقدير قرار گرفتند.
مهندس آرش كردي در اين نشست با اعلام مراتب قدرداني و تجليل مقام عالي وزارت از شهروند متعهد و سيمبانان غيور و پاكدست صنعت برق كشور ،همكاران پرتلاش ،ساعي و پاكدست  صنعت برق را سرمايه اصلي و افتخار بزرگ صنعت برق عنوان و تاكيد كرد:اين افتخار با هيچ افتخار ديگري قابل معاوضه نيست و اقدام سيمبانان صنعت برق كه به رغم زندگي در يك استان محروم حاضر نشدند آسايش مردم را با پول عوض كنند نمايانگر فهم درست اين عزيزان نسبت به ارزشهاي اجتماعي و ارزشهاي والاي انساني است.
مهندس كردي موفقيت مديريتي صنعت برق را مرهون كار همكاران پرتلاش در بخشهاي مهندسي ،تكنيسيني ،كارگري و غيره عنوان كرد و افزود: پست و مقامي كه اثرگذاري نداشته باشد، اعتباري ايجاد نمي كند و چه بسا اين شخصيت افراد است كه به پست و مقام و جايگاه شغلي ،ارزش و حرمت مي بخشد و اقدام شما همكاران عزيز جايگاه ارزشمند شما را ارتقاء بخشيده و ثمره اين اقدام پاكدستانه بنا بر وعده الهي در زندگي و آينده شما متبلور و اثرگذار خواهد بود.
وي همچنين احساس مسووليت يك شهروند در استان قزوين را كه بدون وابستگي به صنعت برق و بنا به تعهدي كه به جامعه داشته ،نسبت به شناسايي و معرفي توليدكنندگان غير مجاز رمز ارز اقدام كرد را از ارزش بالايي برخوردار دانست و افزود: همه مي دانيم توليد رمز ارز غير مجاز به صلاح كشور و مردم نيست و قانون آن را خلاف شمرده و سودجويان در واقع پول را از جيب مردمي كه دسترسي به اين مسايل ندارند ،خارج مي كنند و حس مسووليت يك شهروند نسبت به جامعه هنگامي ارزشمندتر و قابل ستايش تر است كه توسط نسل بعد از انقلاب انجام مي گيرد و نمايانگر پايبندي به هنجارها و ارزشهاي انساني و اجتماعي است.


در استان قزوين نيز يكي از شهروندان با احساس مسووليت نسبت به پديده برق غيرمجاز در 3 مركز توليد رمز ارز ،مراتب را به صنعت برق استان گزارش داد و با مراجعه همكاران توزيع نسبت به جمع آوري 31 ماينر اقدام و متخلفان به مراجع قضايي معرفي شدند.


در اين مراسم كه با ارايه توضيحات سيمبانان از چگونگي شناسايي و جمع آوري ماينرهاي غير مجاز همراه بود، مهندس عيوض زاده مديرعامل توزيع برق سيستان و بلوچستان به اقدام تحسين برانگيز سيمبانان غيور و پاكدست اين شركت در رد يك ميليارد تومان رشوه مالكان ماينرها اشاره كرد و گفت:پرسنل اين شركت ضمن رد رشوه با مسدود كردن مسير ورود و خروج كارگاه در محل يكي از اشتراكهاي ديماندي در شهرك كامبوزيا ،مراتب را به دفتر مديرعامل ،دفتر حقوقي ، دفتر حراست شركت و مدير امور برق ناحيه يك زاهدان اعلام كردند.
وي ادامه داد: پس از دريافت مجوز قضايي ،پرسنل شركت به همراه ماموران انتظامي 57 دستگاه ماينر غير مجاز به ظرفيت 240 آمپر و 50 كيلووات توان مصرفي را كشف و ضبط كردند.
مهندس خليل عوض زاده اظهار داشت: سيمبانان شركت به همراه پيمانكار به منظور اجراي فرايند كنترل پذيري اشتراكهاي ديماندي زاهدان به اين شهرك مراجعه كردند كه در حين اجراي عمليات و پس از قطع فيوز با جرقه كات اوت مواجه شدند كه نمايانگر استفاده غيرمجاز شبكه از پشت كنتورها بود.
وي افزود: پس از بررسي مشخص شد كابل برق اشتراك شكاف خورده و انشعاب غير مجاز به يك كارگاه متروكه مجاور كشيده شده و حين بازديد از كارگاه، افرادي به محل مراجعه و با اعتراف به وجود دستگاه ماينر از سيمبانان مي خواهند در قبال دريافت يك ميليارد تومان وجه ،فقط برق غير مجاز را گزارش كنند و اجازه دهند ماينرها به محل ديگري انتقال يابد اما با مخالفت سيمبانان مواجه شدند و مسيرهاي خروج ماينرها با وسيله نقليه شركت مسدود شد.
مهندس عوض زاده گفت: پرسنل سختكوش شركت كه به راحتي مي توانستند از اين تخلف چشم پوشي كنند ، ثابت كردند نيروهاي پاكدست صنعت برق در راه خدمت رساني و حفظ آسايش مردم از هيچ تلاشي فروگذار نمي كنند و رسالتشان پايداري شبكه و رضايتمندي مردم است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات