مسکن‌مهر لوکس می‌آید

مسکن‌مهر لوکس می‌آید

http://www.bananews.ir/براساس مجوزهایی که مسوولان مسکن‌مهر تاکنون برای ساخت این واحدها در اطراف تهران صادر کرده‌اند، ساخت سری اول مسکن‌مهر لوکس با امکانات کامل زیربنایی و روبنایی در نزدیک‌ترین نقطه به تهران آغاز شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) این پروژه به ظرفیت ۳ هزار واحدمسکونی‌مهر لوکس در شهریار در ۱۱۲ بلوک ۶طبقه و در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار احداث می‌شود که زمین آن غیردولتی و به صورت خودمالکی است.

حسین شعبانی، مجری مسکن‌مهر لوکس در این باره اعلام کرد: تمامی خدمات روبنایی نظیر مدرسه، درمانگاه ،امکانات ورزشی و... در ساخت این شهرک مسکونی لحاظ خواهد شد و مدت زمان اجرا ۲ ساله است.

وی درعین حال با اشاره به اینکه مکان‌یابی مناسب این پروژه باعث شده تا مشکل تامین خدمات زیربنایی برخلاف سایر پروژه‌های مسکن مهر در آن وجود نداشته باشد، اظهارکرد: با توجه به اینکه شیوه ساخت واحدهای این پروژه صنعتی‌سازی است، براساس برآوردهای صورت گرفته پیش‌بینی می‌شود که قیمت ساخت این واحدها در قیاس با نمونه‌های مشابه در اطراف تهران و شهریار، ۳۰ درصد ارزان‌تر تمام شود. این درشرایطی است که با توجه به رقابتی که از رهگذر این مساله ایجاد می‌شود، پیش‌بینی می‌شود که قیمت مسکن در منطقه حداقل ۲۰ درصد فروکش کند.

مدیر شرکت پیگیر راه پیروز در جمع‌خبرنگاران همچنین تاکید کرد: افزایش تیراژ ساخت مسکن‌مهر لوکس می‌تواند در تعدیل قیمت مسکن به‌خصوص در تهران کمک موثری کند.

شعبانی افزود: مسکن‌مهر با ایجاد فرصت‌های شغلی در بازار ساخت‌وساز زمینه استفاده از فناوری‌های نوین را فراهم کرده و انبوه‌سازان باید در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی، تامین مصالح از بازار داخلی را در اولویت قرار دهند.

 

 

    نظرات