استشمام بوی مشهدالرضا با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) درصحن شورا / تقدیر از خادمین رضوی رفسنجان درصحن شورا

استشمام بوی مشهدالرضا با حضور خادمین حرم امام رضا (ع) درصحن شورا / تقدیر از خادمین رضوی رفسنجان درصحن شورا

طی مراسمی درصحن شورا با حضور رئیس واعضای شورای شهر رفسنجان ؛شهردار از جمعی ازخادمین رضوی رفسنجان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان خدام رضوی رفسنجان با حضور در جمع اعضای شورای شهر به همراه پرچم متبرک صحن و سرای علی بن موسی‌الرضا (ع) ، عطر روح نواز حرم مطهر و صفای زیارت مضجع شریف ضامن آهو در صحن شورا جاری شد و فضای رضوی را حاکم ساخت.

در این جلسه، از خادمین رضوی به واسطه خدمات فرهنگی و مذهبی و به واسطه فعالیت در زمینه ارتقای فرهنگ رضوی در جامعه ورفسنجان و مدیریت برنامه های چایخانه حضرت توسط رئیس و اعضای  شورای اسلامی شهررفسنجان تجلیل شد.

رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان حضور خادمان  رضوی رفسنجان در چایخانه حضرت را یک فرصت ارزشمند معنوی و فرهنگی برای شهرستان رفسنجان برشمرد.

وی با تاکید بر امادگی کامل شورای شهر برای ایجاد فضای معنوی و رضوی عنوان کرد:  شورای اسلامی شهررفسنجان پیشتاز ترویج فرهنگ رضوی بوده  وهمواره از حرکتهای مذهبی و دینی حمایت کرده است.

در این مراسم اسماعیلی رئیس کانون خادمین رضوی در رفسنجان گزارشی از اقدامات کانون های خادمین ارائه داد و وضعیت شهررفسنجان را در این امر مطلوب ارزیابی کرد.

در پایان این مراسم از خادمین رضوی و همچنین مهندس میربابایی نایب رئیس شورا با اهدای لوح وگل تجلیل و قدردانی شد وتوفیقات الهی برای ادامه مسیر رضوی برای آنها از درگاه ایزد منان مسئلت شد.

در پایان خادمین رضوی به منظور تکریم از همکاری و حمایت های شورای شهر وشهرداری ؛ بسته های تبرکی رضوی را تقدیم رئیس واعضای شورای شهرو شهردار کردند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رفسنجان

    منبع خبر

    شورای شهر رفسنجان

    شورای شهر رفسنجان یک شورای شهر در شهر رفسنجان می باشد

      نظرات