رسیدگی به مشکلات شهر اصفهان با تعامل و هم‌فکری

رسیدگی به مشکلات شهر اصفهان با تعامل و هم‌فکری

    رسیدگی به مشکلات شهر اصفهان با تعامل و هم‌فکری

    رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کمتر از ۹ ماه از دوران فعالیت شورای ششم و مدیریت جدید شهری می‌گذرد، این فرصت خوبی است که گام مهمی در تعامل، ارتباط فکری و فهمی در مسیر رسیدگی به مشکلات شهر اصفهان برداریم.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،  مجید نادرالاصلی در نشست تخصصی «محرومیت‌زدایی محلات با رویکرد بازآفرینی شهری»، اظهار کرد: رویکرد کمیسیون ویژه آب و مناطق محروم شورای اسلامی شهر پیگیری مسائل و مشکلاتی است که در اصفهان وجود دارد و نیازمند آن است که به صورت ویژه، دقیق و کاربردی به آن توجه شود.

    وی با تاکید بر اینکه اصفهان جایگاه ویژه و بزرگی دارد که خود بهترین حلال برای رفع مسائل و مشکلاتش است، تصریح کرد: شهر خود را فارغ از آن نمی‌داند که از اندیشه‌های موثر و اقداماتی که انجام شده است، بهره نبرد.

    رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: نشست تخصصی امروز برای محرومیت‌زدایی محلات به همت معاونت شهرسازی شهرداری در زمان تشکیل این کمیسیون پیشنهاد شد؛ از این رو با توجه به حساسیتی که پیرامون مناطق کم‌برخوردار اصفهان وجود دارد، بررسی متقابل و چندجانبه این مهم در دستور کار قرار گرفت.

    وی با تاکید بر اینکه مسائل باید به صورت کاربردی و عملیاتی مطرح شود، گفت: شهرداران مناطق نیز به صورت گسترده در بحث حضور داشته باشند و طرح موضوع و نظرات خود را ارائه کنند تا به یک رویکرد واحد برسیم.

    رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: جلسه هفته گذشته کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار را به بازدید از مناطقی که دچار فرونشست شده‌اند، معطوف کردیم و با جمعی از مدیران شهری، استانی و اعضای شورای اسلامی شهر بازدیدی از آن داشتیم تا به عبارتی این موضوع را نشان دهیم که فرونشست در شهر اصفهان رخ داده است.

    وی با بیان اینکه به طور کلی اصفهان نیازمند بازآفرینی است، گفت: متوقع هستیم در همین فرصت محدود نسخه‌ای برای بازآفرینی شهری طراحی کنیم و به سوی عملیاتی شدن آن حرکت کنیم. امیدوارم در این راستا بتوانیم حرکت خوبی در استان و شهر رقم بزنیم و به یک مسیر واحد دست یابیم.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات