شورای اسلامی شهر باید در اداره کشور صف‌شکن باشد

شورای اسلامی شهر باید در اداره کشور صف‌شکن باشد

    شورای اسلامی شهر باید در اداره کشور صف‌شکن باشد

    نماینده ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: معتقدیم یکی از نقاطی که می‌تواند در اداره کشور صف‌شکن باشد شورای اسلامی شهر است. توصیه من به اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان این است که فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر این موضوع را جدی بگیرند.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، سردار کریم نصر اصفهانی با حضور در چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر که در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد اظهار کرد: در آزادسازی خرمشهر عظمت اسلام و ذلت دشمنان را شاهد بودیم. نخل‌های سر بریده، خانه‌های ویران نمادی از جنایت دشمن بود اما خداوند با آزادسازی خرمشهر درس بزرگی به همگان داد.

    وی افزود: امروز که شرایط آن زمان را یادآوری می‌کنیم به این نکته می‌رسیم که جز دست خدا هیچ چیز در این اتفاق دخیل نبود. البته ذکر این نکته مهم است که ما تدبیر داشته و برنامه‌ریزی می‌کردیم اما خداوند بود که ما را هدایت کرد تا اهداف و ماموریت مهمی که برعهده ما بود را به سرانجام برسانیم.

    این رزمنده دفاع مقدس بیان کرد: پس از آزادسازی خرمشهر تلاش‌ها مبنی بر تضعیف سپاه اسلام بود اما دشمن چاره‌ای جز تسلیم در برابر پیروزی رزمندگان ما نداشت.

    وی افزود: شورای اسلامی شهر اصفهان همیشه پیشتاز بوده است و این جایگاه باید حفظ شود. شورا فرصتی است که می‌توان از تریبون آن هر حرف حقی را زد. اقتدار شورا باید حفظ شود، زمانی این اقتدار حفظ می‌شود که مطالعات پیرامون موضوعات و مباحث عمیق باشد.

    سردار نصر خاطرنشان کرد: فرصت خدمت‌گذاری به سرعت می‌گذرد، اما انتظار داریم در این دوره از شورا به مطالبات مردم پاسخ داده شود. در این راستا شورای ششم باید کارهایی ماندگار و تاثیرگذار انجام دهد. کارهایی که وقت ما را می‌گیرد باید رها کنیم و به سمت اقداماتی برویم که اولویت دارد.

    وی تصریح کرد: خط شکستن فقط در جبهه و جنگ نیست، در شرایط حساسی هستیم و رهبر معظم انقلاب هم بر موضوع جهاد تبیین تاکید دارند. پس باید بیان کنیم که چه اقداماتی انجام شده و چه مسیری را در طول چهل و اندی سال پس از انقلاب رفته‌ایم. این فرمان باید عملیاتی شود و همان طور که شهدا در دفاع مقدس منویات امام خمینی (ره) را اجرا کردند ما نیز باید تاکیدات رهبر معظم انقلاب را عملیاتی کنیم.

    نماینده ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به اصفهان می‌تواند فرصتی باشد تا مناطق محروم و درگیر مشکلات خاص مورد توجه قرار گیرد، گفت: امروز اصفهان به عنوان استانی برخوردار شناخته می‌شود و باید مسائل این شهر و استان همراه با اعداد و ارقام برای کسانی که در جایگاه تصمیم‌سازی قرار دارند تبیین شود.

    وی با اشاره به جایگاه موزه دفاع مقدس اصفهان بیان کرد:شهرداری می‌تواند موزه دفاع مقدس را اداره کند. در تهران نیز شیوه مدیریت موزه در همین مسیر است و این موضوع می‌تواند در اصفهان نیز اجرا شود.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات