اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در سال ۱۴۰۱ برگزارشد

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در سال ۱۴۰۱ برگزارشد

حضور سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان در سال ۱۴۰۱ با حضور اعضا در محل سالن اجتماعات فرمانداری رفسنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان اولین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور مشکی فرماندار؛ حسین شفیعی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضا و میهمانان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

حسین شفیعی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش ضمن خیر مقدم به اعضا و میهمانان شورا به پاره ای از مسائل و کاستی‌های موجود در فضای آموزش و پرورش اشاره نمود و عنوان کرد: بدون برنامه ریزی و آینده نگری نمی توان بر مشکلات و مسائل موجود فائق آمد، از این جهت با برنامه ریزی دقیق و آینده نگری به ظرفیت شورا به عنوان یک شورای اثر بخش امید داریم.

گفتنی است، مهمانان این جلسه شورای آموزش و پرورش، عباس اسماعیلی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ایمان شهسواری دادستان شهرستان، مهدی فاتحی رئیس اداره راه و شهرسازی، جلال حسن شاهی رئیس منابع طبیعی و علی بهشتی پور مدیر موسسه مولای متقیان بودند.

همچنین در این جلسه به پیشنهاد شفیعی دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان مصوب شد که دادستان شهرستان یکی از اعضای دائم شورای آموزش و پرورش شهرستان باشد.

لازم به ذکر است، دراین جلسه ۵ دستور کار در شورای آموزش و پرورش مطرح شد، که ۴ دستورالعمل آن مصوب شد و یکی از دستور کارها مصوب نشد و مقررشد، بعد از تشکیل کارگروه تخصصی وبررسی و رفع ابهامات طرح، دوباره در شورای آموزش و پرورش مطرح شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رفسنجان

    منبع خبر

    شورای شهر رفسنجان

    شورای شهر رفسنجان یک شورای شهر در شهر رفسنجان می باشد

      نظرات