بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری و شورا

بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری و شورا

    بازگشایی گلوگاه‌های سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری و شورا

    رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان بازگشایی گلوگاه‌ها در سطح شهر را از اولویت‌های مدیریت شهری و شورا دانست.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، حجت الاسلام منوچهر مهروی پور در نطق خود در چهل و سومین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: یکی از تاکیدات ما در شورای ششم توجه ویژه به محلات کم برخوردار و رسیدگی به بافت فرسوده است و امروز هم لایحه‌ای به اتفاق آرا تصویب شد که به احیای بافت فرسوده شهر کمک می‌کند و امیدواریم پس از این با معضلات بافت‌های فرسوده مواجه نباشیم.

    وی بازکردن گلوگاه‌ها در سطح شهر را دیگر اولویت مدیریت شورا و شهر دانست و گفت: یکی از محلاتی که با بازگشایی گلوگاه مواجه است محله شاهد در منطقه هفت است و با اینکه اتفاقات خوبی سال‌های گذشته رقم خورده است اما مردم این محله که نجیب و زحمتکش هستند نامه‌ای به شورای شهر ارسال کردند و خواستار توجه ویژه مدیریت شهر به محله شاهد شدند که اگر این گلوگاه ها باز شود بازسازی محله شاهد را شاهد هستیم.

    حجت الاسلام مهروی پور یادآور شد: این بازگشایی گلوگاه در محله شاهد هزینه کلان نمی‌خواهد و این موضوع را در اولویت اقدامات قرار دهیم و شاهد بازگشایی در سطح محله باشیم و مدیر منطقه و معاونت شهرسازی هم گزارشی از اقدامات خود در سال ۱۴۰۱ را در جلسات آینده ارایه کنند.

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات