آئين معارفه مديرعامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي برگزار شد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي اين آئين باحضور ويدئو كنفرانسي حميدرضا پيرپيران معاون هماهنگي توزيع توانير و قرباني مدير حراست توانير، ياسر رهبردين معاون هماهنگي امور عمراني استانداري آذربايجان غربي و مدير عامل توليد برق استان و جمعي از مديران و كاركنان شركت توزيع نيروي برق استان در محل سالن جلسات اين شركت برگزار شد.
حميدرضا پيرپيران معاون هماهنگي توزيع توانير ضمن قدرداني از زحمات مجموعه صنعت برق آذربايجان غربي طي چند سال گذشته عنوان كرد: استان آذربايجان غربي همواره در خدمت رساني به مردم پيشتاز بوده و اميدوارم اين رويه همچنان ادامه داشته باشد.
وي اضافه كرد: نبايد فراموش كنيم كه خدمت به مردم يك فرصت است و بايد قدر اين فرصت را كه در اختيار قرار داريم به خوبي بدانيم و به نحوي وظايف محوله خود را انجام دهيم كه در ميان مردم از مجموعه صنعت برق به نيكي ياد شود.
در ادامه اين مراسم طاهر كيامهر مديرعامل جديد شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي ضمن تشكر از زحمات نجات اله علي نژاد سرپرست شركت، برخي از چالش هاي پيش روي شركت را مورد اشاره قرار داد و تاكيد كرد برنامه مدون و ارسالي از سوي شركت توانير بايد با جديت و سرعت در سطح استان اجرايي شود.
وي همچنين ادامه داد: هوشمند سازي فعاليت ها، جذب حداكثري اعتبارات و بودجه، تعامل با مجموعه مديريتي استان و استفاده از توانمندي شركتهاي دانش بنيان و مديريت جهادي فرصت هايي است كه بايد از آن ها براي تحقق ماموريت شركت استفاده شود.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي خاطر نشان كرد: بخش هايي نظيرتاب آوري، هوشمند سازي پايش اطلاعات و داده ها، اصلاح تعرفه ها، اقتصاد صنعت برق و امنيت شبكه و نيز بحث هايي نظير قرائت مكانيزه، انرژي هاي نو و تجديدپذيرو بسياري ديگر از اين موارد را نمي توان در ساختارسنتي و فعلي توزيع پيگيري كرد و نياز به ساختار و برنامه ويژه دارند.
وي در ادامه سخنان خود هم مرزي استان آذربايجان غربي با چندين كشور و شاهراه تجاري با اروپا و چندين كشور ديگر را از مزيت هاي مغفول استان در صنعت برق بر شمرد و گفت: همسايگي آذربايجان غربي با چندين كشور قابليت تبديل شدن به شاهراه تبادل انرژي را دارد كه اين امر مسئوليت مديران صنعت برق استان را سنگين تر مي كند.
كيامهر درپايان سخنان خود تاكيد كرد:رسالت اصلي ما تامين امنيت معيشت مردم در حوزه برق است و ضروري است با همدلي و همراهي هم، براي اعتلاي صنعت برق بكوشيم.
در ادامه جلسه توديع و معارفه مديرعامل شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي، رهبردين معاون هماهنگي و امور عمراني استانداري آذربايجان غربي ضمن قدرداني از زحمات كاركنان شركت توزيع نيروي برق استان، تشريح كرد: در سال هاي گذشته با تلاش ها و زحمات تمامي كاركنان اين شركت اقدامات شايسته اي در سطح استان انجام شده است.
وي در ادامه بيان كرد: برخورداري 100درصدي مشتركين شهري و 99/98 درصدي مشتركين روستايي از نعمت برق حاصل سال ها تلاش و زحمات مجموعه اي است كه در هر شرايطي حتي با پاي پياده خدمت رساني و برق رساني پايدار به مردم را سر لوحه كار خود قرار داده اند.
رهبردين در پايان سخنان خود ضمن تبريك به مديرعامل جديد شركت توزيع نيروي برق استان ابراز اميدواري كرد: اميدواريم در راستاي توسعه استان و محروميت زدايي گام هاي موثري از سوي اين شركت برداشته شود.
* عشق و علاقه به خدمت رساني مطلوب و برق رساني پايدار به مردم از مولفه هاي اصلي كاركنان صنعت برق استان
نجات اله علي نژاد سرپرست شركت توزيع نيروي برق آذربايجان غربي نيز در اين مراسم تصريح كرد: استان آذربايجان غربي يكي از سخت ترين استان هاي كشور هم به لحاظ شرايط جوي و هم به لحاظ موقعيت جغرافيايي است.
علي نژاد عشق و علاقه به خدمت رساني مطلوب و برق رساني پايدار به مردم را از مولفه هاي اصلي كاركنان صنعت برق استان بر شمرد و گفت: علي رغم شرايط سخت حاكم در استان، همكاران شركت توزيع نيروي برق استان با جان و دل به صورت شبانه روزي در تلاش هستند تا هيچ خللي در برق رساني پايدار به مردم ايجاد نشود.
گفتني است در پايان اين آئين ضمن تكريم و تجليل از زحمات نجات اله علي نژاد در دوران سرپرستي شركت، حكم انتصاب طاهر كيامهر به عنوان مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان آذربايجان غربي اهدا شد.

لینک اصل خبر در سایت سایت خبری شرکت توانیر

    منبع خبر

    سایت خبری شرکت توانیر

    سایت خبری روابط عمومی شرکت توانیر

      نظرات