اجرای طرح نگهداشت شهری، گامی موثر در راستای بهبود وضعیت آسفالت معابر

اجرای طرح نگهداشت شهری، گامی موثر در راستای بهبود وضعیت آسفالت معابر

به گزارش شهریار، در همین راستا معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز نیز طرح نگهداشت شهری را با محوریت اصلاح معایب آسفالت معابر از فروردین سال جاری آغاز کرده است.

سرپرست جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز در این خصوص می گوید: طرح نگهداشت شهری با محوریت اصلاح معایب آسفالت از آخرین روزهای فروردین سال جاری آغاز شده و با تلاش واحدهای عمرانی و همکاری خدمات شهری شهرداری های مناطق ده‌گانه و همکاری سازمان عمران شهرداری در نقاط مختلف شهر در حال انجام است.

سامان احمدزاده بیان می کند: بر همین اساس همه مناطق شهرداری عملکرد خود را در حوزه آسفالت در قالب گزارش و عکس انعکاس داده و با اطلاع رسانی درست، نقص ها با اولویت بندی و در قالب طرح نگهداشت شهری سریعتر رفع می شود.

وی اجرای طرح نگهداشت شهری را گام موثر شهرداری تبریز در راستای بهبود وضعیت معابر عنوان کرده و می گوید: با همت مضاعف عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی و همکاری خوب سازمان عمران شهرداری در بخش افزایش کیفیت و کمیت آسفالت تولیدی سبب شده  این روزها شاهد تغییرات زیادی در وضعیت آسفالت خیابان ها و کوچه های مختلف شهر باشیم.

وی ادامه می دهد: با توجه به حجم تردد و تعداد سفر در معابر اصلی، الزاماً باید توجه ویژه ای به رفع ایرادات این معابر صورت گیرد.

احمدزاده به روند اجرای این طرح پرداخته و خاطرنشان می کند: طی دو ماه گذشته فعالیت‌های صورت گرفته در سطح شهر مربوط به اصلاح معایب آسفالت بصورت جدی در حال انجام است که در همین راستا شاهد لکه گیری در محلات مختلف شهر از جمله خیابان شمس تبریزی، ایرانچیلار، بادامچیلار، قره باغی‌ها، خیابان بابایی واقع در شهرک پرواز، شمس آباد، قطران، خیابان ابوذر و دیگر معابر و خیابان های مناطق دهگانه بودیم که نشان از عزم بالای شهرداری برای رفع مشکلات آسفالت سطح شهر دارد.

طبق زمان بندی و ابلاغیه های معاونت عمرانی شهرداری تبریز، اجرای پروژه های آسفالت اساسی و لکه گیری همچنان در نقاط مختلف شهر ادامه دارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات