عزم شهرداری منطقه ۹ تبریز برای رفع مشکلات مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز

عزم شهرداری منطقه ۹ تبریز برای رفع مشکلات مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ به همراه جمعی از معاونان و مدیران این شهرداری، با حضور در مرکز همایش‌های بین المللی تبریز و بازدید میدانی از نواقص و ایرادات قسمت‌های مختلف این مرکز، در راستای رفع مشکلات، دستورات لازم را صادر کرد.

حسین زاده با بیان اینکه رفع مشکلات جاری و نگهداری بهینه این مرکز امری لازم و ضروری است، خاطرنشان کرد: اجرای مراسم‌ و کنسرت‌ها در این مرکز و استقبال عموم شهروندان از برنامه‌ها، می‌طلبد تا بسترهای خدماتی و رفاهی مطلوب آماده شده و در اختیار مردم قرار گیرد.

شهردار منطقه ۹ اتمام نواقص موجود این مرکز را ضروری دانسته و عنوان کرد: بر اساس احصای مشکلات و نواقص، این مرکز نیازمند نگاه ویژه مدیریت شهری برای بهره‌برداری صد درصدی است و در این راستا، رفع برخی ایرادات که در حد وسع و توان این منطقه است، در دستور کار معاونت مالی و اقتصادی و معاونت فنی و عمرانی منطقه قرار دارد.

وی با اشاره به اهمیت حفظ و حراست از این مرکز اظهار کرد: مرکز همایش‌های بین المللی تبریز به پشتوانه حفظ و حراست مناسب به‌عنوان بزرگترین مرکز فرهنگی شمالغرب کشور، کانونی کم‌نظیر برای اهالی فرهنگ و هنر تبریزی خواهد بود.  از این‌رو لازم است امر ایمنی این مرکز از جنبه‌های گوناگون مورد مطالعه قرار گرفته و در راس امور جاری باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات