ایجاد روز بازار تخصصی حجاب و عفاف در گام نخست/  ...

ایجاد روز بازار تخصصی حجاب و عفاف در گام نخست/ ...

ایجاد روز بازار تخصصی حجاب و عفاف در گام نخست/ مشهد مقدس قطب محصولات و فرهنگ سازی حوزه حجاب شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، فاطمه سلیمی در گفت‌و‌گویی پیرامون ایجاد روز بازار تخصصی حجاب و عفاف در مشهد مقدس اظهار کرد: ایجاد روز بازار تخصصی حجاب و عفاف در کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کمیسیون بانوان و خانواده به واسطه ایفای نقش مادری و خواهری در قبال همشهریان تشکیل شده و در نظر دارد با طرح ریزی و سیاست گذاری پیرامون بانوان و حفظ بنیان خانواده، مجموعه اقداماتی را رقم زند که در راستای ارزش‌ها و عفاف و حجاب باشد.

سلیمی با اشاره به اینکه ایجاد روز بازار حجاب و عفاف در گام نخست، طرح ریزی شده است، گفت: بایستی در گام دوم به دنبال ایجاد مجتمع‌هایی باشیم که در حوزه عفاف و حجاب به صورت تخصصی فعالیت کنند؛ مشهد مقدس شهری زائر پذیر است و سالانه پذیرای 30 میلیون نفر جمعیت است، بدین واسطه فعالیت مراکز تخصصی حجاب و عفاف در مشهد و حضور فعالان در این حوزه، می‌تواند برند و شاخصی در کشور و جهان اسلام شود.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود که در کنار روز بازار تخصصی حجاب و عفاف، نمایشگاهی از پوشش‌های ایرانی و اسلامی بانوان نیز برگزار شود تا بتوانیم در کنار عرضه محصولات این حوزه، به فرهنگ سازی و تشریح نقش حجاب در ادوار مختلف، بپردازیم.

وی در پایان بیان کرد: بخشی از برنامه‌های حوزه عفاف و حجاب همچون نذر چادر، به صورت خود جوش توسط تشکل‌ها انجام می‌شود؛ شایسته است که مراکز نمایشگاهی برای عرضه محصولات حوزه عفاف و حجاب در نظر گرفته شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات