تصویب لایحه تخفیف ۷۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده

تصویب لایحه تخفیف ۷۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده

    تصویب لایحه تخفیف ۷۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لایحه تخفیف ۷۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده با دو تاکید به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

    به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علی صالحی در گفت‌وگوی خبری پس از چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: جلسه امروز مقارن با ایام سالروز آزادسازی خرمشهر بود، به همین مناسبت در خدمت سردار کریم نصر اصفهانی از دلاوران اصفهانی حاضر در عملیات بیت المقدس و نماینده ادوار شورا و شنوای گفتار شیوا و ارزشمند و تجارب ایشان به عنوان یکی از سرمایه‌های هشت سال دفاع مقدس بودیم.

    وی افزود: در ادامه جلسه امروز، لایحه تخفیف ۷۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده مطرح شد. این لایحه پس از جمع بندی نظرات با دو تاکید به تصویب رسید. نخست اینکه شهرداری پیگیر سهم ۵۰ درصدی دولت در رابطه با اعطای تخفیف به پروانه‌های این محدوده در شهر باشد.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تاکید دوم این بود که این طرح تا پایان سال ۱۴۰۲ به مدت دو سال اجرایی خواهد شد تا همه شهروندانی که در این محدوده شهری برنامه‌ای برای دریافت پروانه نوسازی دارند از عواید این طرح بهره‌مند شوند.

    وی با اشاره به لایحه توافق واگذاری بخشی از یک ملک در تعریض خیابان روشن‌دشت گفت: این لایحه به تصویب اعضا رسید. ضمن اینکه درباره یک مورد آزادسازی در حلقه چهارم ترافیکی نیز لایحه دیگری مصوب شد.

    سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز لایحه قرارداد تکمیل قرارداد مشاوره نظارت عالیه و کارگاهی مرکز همایش‌های بین المللی اصفهان مطرح شد. قرارداد برخی از مشاوران نیاز به تمدید داشت، همچنین معوقاتی از ماه‌های قبل وجود داشت که با توجه به توضیحات ارائه شده اعضای شورای شهر با این لایحه موافقت کرده و آن را به تصویب رساندند.

    وی افزود: امروز همچنین طرح دریافت مبالغی برای ردیف مجزا به منظور نوسازی اتوبوسرانی در صحن امروز مطرح شد که به تصویب نرسید.

    انتهای پیام/

    لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

      منبع خبر

      شورای شهر اصفهان

      شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

        نظرات