ساماندهی اراضی پادگان ارتش ثمره تعامل بین‌بخشی است

ساماندهی اراضی پادگان ارتش ثمره تعامل بین‌بخشی است

ساماندهی اراضی پادگان ارتش ثمره تعامل بین‌بخشی است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، حسن موحدیان در آغاز چهلمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با گرامیداشت 3 خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد و خاطره شهید «محمد جهان‌آرا»، اظهارکرد: این روز را به دلاورمردان ارتش غیور ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لشکر 77 پیروز خراسان که سهم بسزایی در این عملیات داشتند، تبریک عرض می‌کنیم.

وی با اشاره به عملیات بیت‌المقدس، این عملیات را یکی از بزرگترین و شگفت‌ترین عملیات دوران دفاع مقدس دانست که با عنایت حق‌تعالی و رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان شاهد آزادسازی خرمشهر بودیم.

موحدیان در ادامه با تسلیت 25 شوال، سالگرد شهادت رئیس مذهب جعفری، امام صادق(ع)، افزود: امیدواریم خداوند متعال پیوسته همه ما را در راه مکتب و مذهب جعفری ثابت قدم نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اشاره‌ای هم به آغاز عملیات ساماندهی اراضی پادگان لشکر 77 ارتش داشت و تصریح کرد: از تمامی دستگاه‌های دخیل در این اقدام ارزشمند، کمال تقدیر و تشکر را دارم؛ ساماندهی اراضی پادگان ثمره یک کار جمعی بود و خرسندیم که در ابتدای امر، شاهد باز شدن خیابان ارشاد‌الرضا(ع) با برداشتن سیم‌های خاردار بودیم.

موحدیان گفت: امیدواریم در تداوم هماهنگی و همدلی بین همه مسئولان و دستگاه‌ها، ادامه فرآیند نیز به سرانجام و سامان برسد.

حادثه تلخ تروریستی دیروز محور دیگر صحبت‌های رئیس شورای شهر مشهد در آغاز چهلمین جلسه علنی بود و اظهارکرد: افراد فرومایه‌ای روز گذشته یکی از چهره‌های مجاهد در سوریه و مدافعان حرم حضرت زینب(س) را در اقدامی کوردلانه به شهادت رساندند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «حسن صیاد خدایی»، افزود: شهدا زمانی که مقام رفیع شهادت نائل می‌آیند، مجاهدت‌هایشان بر دیگران روشن می‌شود؛ شهید «خدایی»، از بزرگان عرصه مجاهدت جبهه مقاومت بوده و انتقام روز اخیر، بی‌ارتباط با رشادت‌های وی نبوده است.

موحدیان گفت: امیدواریم با تلاش‌های نیروهای امنیتی، افراد ذلیل و ملعون مشارکت‌کننده در این اقدام، هرچه زودتر دستگیر و به سزای اعمال ناشایست خود برسند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات