احداث یادمان شهدای جاویدالاثر در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز

احداث یادمان شهدای جاویدالاثر در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز

به گزارش شهریار، فرخ جلالی در بازدید از این پروژه اظهار کرد: ما شهدا را برکت جامعه خود می‌دانیم و در واقع آرامش و امنیت کنونی کشورمان را مدیون شهدای والامقام هستیم.

وی با بیان اینکه شهدای جاویدالاثر در مکتب شهادت و دفاع از ارزش‌های وطن جایگاه ویژه‌ای دارند، افزود: برای ما وظیفه است که یادمانی در خور شان ایشان و خانواده‌های معظم‌شان در جوار گلزار شهدا احداث کنیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز بیان کرد: طبق مکاتبات صورت گرفته با بنیاد شهید، هم‌اکنون در حال احداث یادمان شهدای جاویدالاثر در جوار قبور فاز ۱ گلزار شهدا هستیم.

وی افزود: با اجرای این یادمان در کنار شهدای هشت سال دفاع مقدس، در تلاش هستیم برای زائران و همشهریان محترم فضای فرهنگی و معنوی مناسبی به وجود آوریم.

جلالی در پایان ضمن عذرخواهی از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و زائران بابت مشکلاتی که اجرای پروژه‌های عمرانی به وجود آورده است، گفت: سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در تلاش است با تکمیل و انجام چنین پروژه‌هایی فضای معنوی و فرهنگی خوبی در جهت رشد اندیشه و ارزش‌های مکتب شهادت در بین مردم و به‌ویژه جوانان انقلابی قدم‌هایی مهم بردارد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات