ساماندهی اجرائیات شهرداری در دستور کار کمیسیون خدمات شهری

ساماندهی اجرائیات شهرداری در دستور کار کمیسیون خدمات شهری



به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز، احمد سراج در جلسه کمیسیون خدمات شهری اظهار کرد: شورای شهر وظیفه نظارتی و مطالبه گری دارد و قطعا بر این اساس عمل می کند؛ تا کنون شورا در راستای تعامل با سایر دستگاه ها کوتاهی نکرده اما اگر هرکس در مسئولیت خود به وظیفه اش عمل کند شهر سامان پیدا خواهد کرد.

وی افزود: تعیین شعبه ویژه دادگستری، کلانتری ویژه برای رسیدگی به موضوعات خدمات شهری و همکاری با موسسات حقوقی که توان پیگیری امور را در این زمینه داشته باشد، آموزش نیروی انسانی از طریق دانشگاه عملی کاربردی، تشکیل ساختار هماهنگ کننده عملیاتی، از جمله مطالبات شورای شهر از اجرائیات شهرداری اهواز است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز در خصوص دعوت مدیر اداره پیشگیری و مقابله با تخلفات شهری به کمیسیون گفت:مرجع پیگیری کننده در خصوص ساختار هماهنگ کننده مدیر اجرائیات شهرداری است که باید از طریق آن ساختار ناوگان، ماشین آلات و پشتیبانی را مناسب سازی کند و بر عملکرد اجرائیات نظارت داشته باشد.

وی تاکید کرد: واحد اجرائیات باید به گونه ای عمل کند که از هرگونه حاشیه به دور باشد؛ چراکه اگر کم کاری بر اثر عدم نظارت کافی در این خصوص بوجود بیاید، تخلفات ناشی از آن، تلاش اکثریت سالم و با وجدان این مجموعه را زیر سوال خواهد برد.

سراج خاطرنشان کرد: انتظار می رود نظارت بر عملکرد واحدهای اجرائیات به صورت جدی تر و با دقت بیشتری صورت گیرد و در یک برنامه سازماندهی شده این واحد اولویت ها و اقدامات خود را به شورای شهر اعلام کند، اگر هرکس به وظیفه خود به درستی عمل کند مطمئنا شرایط شهر بهتر و سامان یافته تر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز جلسه هم اندیشی کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی کلانشهر اهواز به ریاست احمد سراج و با حضور اعضای کمیسیون سید ناصر مهداوی ، محمد مهدی مطیعی ، حمید دغاغله و حجت‌الله زارع زاده برگزار شد.

در این جلسه آقای علیزاده مدیر اداره پیشگیری و مقابله تخلفات شهری به عنوان مدعو حضور داشتند.

این کمیسیون با دستور کار ارائه گزارش در خصوص فعالیت اجرائیات برگزار شد. لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات