وضعیت تجهیزات ایمنی بوستان ملاخلیلا بررسی شد

وضعیت تجهیزات ایمنی بوستان ملاخلیلا بررسی شد

به‌گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین؛ در بازدید مشترک واحد HSE معاونت خدمات شهری و واحد پیشگیری سازمان آتش‌نشانی از تجهیزات ایمنی بوستان ملاخلیل که با هدف کاهش احتمال خطر و افزایش ایمنی بوستان صورت گرفت، وضعیت و درستی عملکرد تجهیزات اعلان و اطفای حریق موجود در این بوستان بررسی شد.

در این بازدید ضمن بررسی وضعیت و درستی عملکرد تجهیزات جعبه‌های آتش‌نشانی یا فایرباکس‌ها (شلنگ‌ها، سر شیرها، کوپلینگ‌ها و...) و نیز فاصله جعبه‌ها با ساختمان‌های اداری، موارد نیازمند اصلاح و استانداردسازی شناسایی شد و نصب و راه‌اندازی سیستم اعلان حریق در دستور کار قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ با توجه به ساختار چوبی آلاچیق‌ها و ساختمان‌های اداری موجود در بوستان ملاخلیل، به‌منظور پیشگیری از آتش‌سوزی در سطح بوستان، بررسی عملکرد تجهیزات اعلان و اطفای حریق مستلزم بررسی دوره‌ای و به‌روزرسانی مستمر است.

در این بوستان که پیش‌تر بخشی از باغستان سنتی بوده و به‌منظور آشنایی شهروندان و گردشگران با این میراث طبیعی و تاریخی کهن‌شهر قزوین در سال 1394 مورد بهره‌برداری قرار گرفته، در حال حاضر پنج جعبه آتش‌نشانی (فایرباکس) برای اطفای حریق موجود است.

پایان پیام

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات