افتتاح نمایشگاه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز

افتتاح نمایشگاه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از سوی شهرداری منطقه ۲ تبریز

به گزارش شهریار، با حضور حجه‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج شهرداری تبریز،  حکیمه غفوری رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، رحیم ملاحسینی رئیس سازمان بسیج شهرداری و مدیران این سازمان، علی خاکزاد جانشین حوزه ۲ بسیج شهید یدالله علمی شهرداری تبریز، موسی علی پور شهردار منطقه ۲ و جمعی از معاونان و مدیران این منطقه، نمایشگاه گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در محوطه این شهرداری افتتاح شد.
در حاشیه این نمایشگاه، شهردار منطقه ۲ تبریز ضمن ادای احترام به همه شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا، هدف از برپایی نمایشگاه گرامیداشت سوم خرداد را انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان امروز و آشنایی آنان با ایثارگران و زنده‌نامان جبهه‌های نور علیه ظلمت بعنوان اسطوره‌های مقاومت و شجاعت، عنوان کرد.
وی ضمن ادای تکریم به حماسه‌سازان سوم خرداد که در آزادسازی خرمشهر نقش‌آفرینی کرده و باعث سربلندی و افتخار ایران اسلامی شدند، این نمایشگاه را به منظور تجلیل از شجاعت و دلاوری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شناساندن چهره‌های ماندگار جبهه‌های حق علیه باطل، به نسل جوان بیان کرد.
نمایشگاه گرامیداشت سوم خرداد که توسط پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) و امور ارتباطات منطقه تدارک دیده شده است، شامل وصایا، تصاویر، پلاک‌های نمادین رزمندگان و ... است و برای بازدید عموم علاقه‌مندان در محوطه شهرداری منطقه، به مدت دو روز برپا شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات