کارگاه تخصصی علت‌یابی حریق آتش نشانی در سطح استانی برگزار شد

کارگاه تخصصی علت‌یابی حریق آتش نشانی در سطح استانی برگزار شد

به گزارش شهریار، آتش پاد علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز در حاشیه برگزاری این کارگاه علمی عملیاتی گفت: این کارگاه تخصصی با هدف بسترسازی علمی آتش نشانان و رویکرد ارتقای علمی عملیاتی آتش نشانان در حوزه بررسی و کشف علل وقوع حوادث برگزار شد.

وی ادامه داد: افزایش میزان تخصص علمی آتش نشانان در حوزه‌های علت‌یابی حریق و حوادث، گام بسیار مهمی است که آتش نشانان را در ادامه مسیر یاری می‌کند و آتش نشانان در همه سطوح کاری نیازمند آشنایی با چنین دانشی هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز "تجربه و دانش علمی" را دو رکن اساسی علت‌یابی حریق عنوان کرد و افزود: اساتید با تجربه‌ای در این دوره مشارکت داشتند که تجارب بسیار موثر و ماندگاری در این دوره‌های آموزشی ارائه دادند.

وی با اشاره به برگزاری استانی این دوره آموزشی بیان کرد: آتش نشانی شهرداری تبریز با بهره‌مندی از امکانات مناسب از جمله دانشگاه علمی کاربردی، توانمندی بهتری برای برگزاری چنین دوره‌های آموزشی دارد و بر این اساس زمینه مناسبی برای حضور آتش نشانان سایر شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی میسر شد و توانستند از تجارب علمی و عملیاتی این دوره آموزشی بهره‌مند شوند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز یادآور شد: این کارگاه‌های آموزشی قطعاً در طول سال ادامه خواهد یافت و از اساتید مجرب بهره مند و همچنان در سطح استانی برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات