ضرورت همکاری و تعامل با شهرداری تهران در راستای توسعه شهری

ضرورت همکاری و تعامل با شهرداری تهران در راستای توسعه شهری

به گزارش شهریار، شهرام دبیری ظهر سه شنبه در دیدار با علیرضا زاکانی شهردار تهران اظهار کرد: از شهردار تهران تشکر می کنیم که به مدیران شهر ما اعتماد کرده اند، یکی از این مدیران توانمند آقای هوشیار بوده که مدتی در شهرداری منطقه ۱۸ تهران فعالیت کرده و سپس به عنوان شهردار تبریز انتخاب شده است.

وی ادامه داد: تجربیاتی که شهردار تبریز در تهران کسب کرده راهگشایی برای حل بسیاری از مشکلات شهری بوده تا بتوانیم در راستای توسه شهری گام برداریم.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز بر افزایش همکاری و تعامل شهرداری های تهران و تبریز تاکید کرد و گفت: با تعامل و همکاری می توانیم از تجربیات شهر تهران در راستای توسعه شهری استفاده کنیم و تبادل نظر داشته باشیم.

دبیری در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تقویت ارتباطات یکی از نیازهای اساسی بوده که می توان از این طریق در راستای پژوهش ها از تجربیات شهر تهران استفاده کنیم و با پیشرفت های علمی خدمات با کیفیتی به شهروندان ارائه دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه مطرح کرد: انتظار این است که در ارتباط با اصلاح قوانین هم با همدیگر همکاری داشته باشیم تا بتوانیم شاهد گام های موثرتری باشیم.

علیرضا زاکانی شهردار تهران به منظور حضور در اختتامیه همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی طی سفره یک روزه خود با اعضای شورای اسلامی شهر تبریز دیدار کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات