دیدار شهرداران تهران و تبریز و رییس شورای اسلامی شهر با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار شهرداران تهران و تبریز و رییس شورای اسلامی شهر با نماینده ولی فقیه در استان

به گزارش شهریار، علی‌رضا زاکانی عصر امروز به همراه یعقوب هوشیار و حجت‌الاسلام رسول برگی با حضور در بیت امام جمعه تبریز با آیت‌الله دکتر محمدعلی آل‌هاشم دیدار کرده و پیرامون مسائل مختلف شهری، اجتماعی و فرهنگی به گفتگو نشستند.

این دیدار پس از اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، در بیت نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفت.

همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری صبح امروز با حضور مسئولان کشوری و لشگری، استانی و شهری با معرفی برگزیدگان همایش به کار خود پایان داد.

همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری در محورهای مدیریت شهری شهروندمدار، عدالت‌محوری، برنامه‌محوری، مدیریت راهبردی در شهرها، شایسته‌سالاری، دیپلماسی شهری، مدیریت بحران، کودکان و نوجوانان، مسئولیت‌پذیری، مدیریت یکپارچه و آینده‌پژوهی پذیرای مقالات و آثار شرکت‌کنندگان بود که با پذیرش ۱۷۵ مقاله و معرفی پنج اثر برتر به کار خود پایان داد .

اعتبار علمی همایش ملی جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، توسط پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC تایید شده و مقالات پذیرفته شده در این همایش از اعتبار علمی در مراکز دانشگاهی و پژوهشی برخوردار هستند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات