پیام تسلیت مهندس سبطی شهردار گرگان در پی وقوع حادثه ساختمان متروپل آبادان

پیام تسلیت مهندس سبطی شهردار گرگان در پی وقوع حادثه ساختمان متروپل آبادان

شهردار گرگان حادثه ناگوار و جان‌باختن تعدادی از هموطنان عزیز در اثر فروریختن ساختمان متروپل در آبادان که موجب داغدار شدن قلوب مردم ایران اسلامی شد را با صدور پیامی تسلیت گفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری گرگان، مهندس محمدرضا سبطی در متن پیام تسلیت خود بابت وقوع حادثه ناگوار و ناگهانی جان‌باختن تعدادی از هموطنان در اثر فروریختن ساختمان متروپل در آبادان آورده است:

«حادثه دلخراش ریزش ساختمان در آبادان که منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنانمان شد، همگان را در غم و اندوه فرو برد و موجب تأسف و تألم خاطر همگان شد.

اینجانب به نمایندگی از سوی مجموعه مدیریت شهری و شهروندان محترم گرگان با اندوه فراوان ؛از صمیم قلب جان باختن مظلومانه شهروندان آبادانی را به ملت شریف ایران، مردم صبور خوزستان به‌ ویژه خانواده‌های معزز داغدار تسلیت عرض نموده و آرزوی سلامتی مصدومان این حادثه را از درگاه ایزد منان خواستارم.

امید است وقوع این واقعه تلخ، به فراموشی سپرده نشود و زنگ خطری برای برنامه‌ریزی مجدانه در جهت پیشگیری از تکرار این حوادث تلخ و رفع این معضل بسیار بزرگ از اجرای این اقدامات غیرکارشناسی در پروژه‌های ساختمان‌سازی در مدیریت شهری سطح کشور محسوب شود.

اینجانب با ابراز همدردی، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به خانواده داغدیدگان حادثه ساختمان متروپل آبادان عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان برای بازماندگان صبر جزیل و شکیبایی و برای مجروحان حادثه؛ بهبودی و عافیت مسئلت می نمایم.»


محمدرضا سبطی - شهردار گرگان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری گرگان

    منبع خبر

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان

    شهرداری گرگان یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر گرگان می باشد

      نظرات