ارتقای معیشت کارکنان، دغدغه مدیریت شهری است

ارتقای معیشت کارکنان، دغدغه مدیریت شهری است

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز در دیدار فرزندان شاهد شاغل در شهرداری تبریز که با حضور حکیمه غفوری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و محبوب تیزپاز قائم مقام شهردار برگزار شد، اظهار کرد: باید بین مدیران شهر و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری ساختاری برای ارتباط مستمر و موثر تعریف کنیم تا بتوانیم مفیدتر از پیش ایفای نقش کنیم.
وی خطاب به این کارکنان تصریح کرد: شما را سرمایه جدی اجتماعی تلقی می‌کنیم و می‌خواهیم با بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌هایتان، جریان موثری در مدیریت شهری اتفاق بیفتد.

شهردار تبریز با اشاره به مسائل مهم مدیریت شهری اظهار کرد: ما تنها کلانشهری بودیم که بیست و هشتم ماه، حقوق کارکنان را پرداخت کردیم. دغدغه بنده معیشت کارکنان است.
وی اعلام کرد: در یک ماه نزدیک به ۲۵۰ نفر از کارکنان شهرداری، تبدیل وضعیت شده‌اند و امور اداری را ملزم کرده‌ایم که اقدامات حوزه تبدیل وضعیت را تسریع بدهند.
هوشیار با بیان اینکه به دنبال ارائه بیشترین امکانات با بهترین و امن ترین شرایط برای همکاران هستیم، افزود: از وزارت کشور درخواست صدور مجوز جذب ۱۰۰ نیرو در آتش‌نشانی را کرده‌ایم.
شهردار تبریز یادآور شد: باید فرزندان شاهد شاغل در شهرداری را توانمند کنیم. غنای محتوایی و تسلط بر یک حوزه تخصصی نیز نیاز است.
وی یادآور شد: همه ما یک خانوداه هستیم، اگر همه نیروهای شهرداری وضعیت یکسانی داشته باشند، باعث خوشحالی ما خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات