برنامه مدیریت شهری وست‌میدلندز برای بهبود دسترسی به حمل و نقل عمومی

برنامه مدیریت شهری وست‌میدلندز برای بهبود دسترسی به حمل و نقل عمومی

شهریار تبریز/ مهراب محرابی‌نیا: در مرحله آزمایشی، مدیریت شهری از معلولان داوطلب درخواست کرده این برنامه را تست کنند. خدمات جدید در این منطقه در نظر دارد هماهنگی هر چه بهتر نیازهای افراد معلول را در سفرهای شخصی بین اپراتور حمل‌ و نقل و فرد معلول با هشدار دادن در هر مرحله از سفر، زمانی که مسافری در راه بوده و به کمک بیشتری نیاز داشته باشد بهبود بخشد.

هدف طراح این ابتکار عملی کردن بخشی از شعار «مرا هم در وست میدلندز در نظر بگیرید» بوده و نگاه آن به صورت رویکردی منطقه‌ای برای تبدیل وست‌میدلدنز به عنوان منطقه نمونه برای افراد معلول و کسانی که مشکلات سلامتی طولانی دارند بوده تا از نظر جسمی فعال باشند.

هزینه‌های مرتبط با این طرح برای معلولانی که در آزمایش اولیه شرکت می‌کنند، به طور خودکار هنگام رزرو کردن پوشش داده می‌شود و در پایان سفر، به پاس قدردانی برای مشارکت در این طرح، کوپن های ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد.

برای تحقق این طرح، اندی استریت، شهردار وست‌میدلدنز می‌گوید: ما از ساکنان دعوت می کنیم تا به طور داوطلبانه این اپلیکیشن جدید برنامه ریزی سفر را برای افراد کم‌توان آزمایش کنند. این برنامه موانعی را که ممکن است معلولان در هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با آنها مواجه شوند از بین می‌برد. من افراد محلی را ترغیب می‌کنم تا قدم جلو گذاشته و به بهبود کیفیت زندگی همشهریان خود کمک کنند.

آن شاو، مدیر اجرایی حمل و نقل وست میدلندز در این رابطه می‌گوید: ما همیشه سعی داریم که اطمینان حاصل کنیم که افراد ناتوان و کم‌توان در استفاده از خدمات حمل و نقل مورد حمایت واقع‌ شده و تمامی موانع موجود برداشته می‌شوند. این طرح اولیه و اجرای نهایی آن در توسعه حمل و نقل عمومی این اطمینان را به ما می‌دهد که حمل و نقل عمومی به طور فراگیر و در دسترس همه افراد ناتوان خواهد بود.

برید جونز، معاون رییس شورای شهر بیرمنگام در این خصوص می‌گوید: حمل و نقل عمومی باید در خدمت مردم باشد. این یک پروژه مهم برای رفع موانعی است که مردم در استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با آن مواجه می‌شوند. برنامه «مرا هم در وست‌میدلندز در نظر بگیرید» به ما این اطمینان را می‌دهد که افراد معلول و افرادی که مشکلات سلامتی طولانی مدت دارند می‌توانند فعال‌تر باشند و از همه فرصت‌ها و تجاربی که منطقه شگفت انگیز ما ارائه می‌کند لذت ببرند.

____________________

منبع:

https://www.intelligenttransport.com/transport-news/136109/wmca-journey-planning-app-disabled-people/

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات