لزوم تکمیل زنجیره مورد نیاز برای زندگی مطلوب در شهرک خاوران

لزوم تکمیل زنجیره مورد نیاز برای زندگی مطلوب در شهرک خاوران

به گزارش شهریار، محمد حسین زاده شهردار منطقه ۹ اظهار کرد: پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای جمعیت‌پذیری بالا در شهرک خاوران، می‌طلبد تا پروژه‌های توسعه‌ای در حوزه خدمات عمومی بیش از پیش تعریف شده و زنجیره مورد نیاز برای زندگی مطلوب در این شهرک فراهم و تکمیل شود.

وی با اشاره به نقش این شهرک تازه تاسیس در سرریز جمعیتی آتیه تبریز و سکنی گزیدن بیش از ۱۰۰ هزار نفری در آن، مطالعه برای توسعه ظرفیت‌های مورد نیاز از جمله بهبود و تامین راه‌های دسترسی امن، مناسب و ارزان را از اهم موضوعاتی دانست که از هم اکنون می‌بایست در اجرای پروژه‌های زیرساختی مورد توجه قرار گیرد.

حسین زاده افزود: رویکرد مدیریت شهری در توسعه و عمران شهرک خاوران و سطح حوزه استحفاظی منطقه ۹، تکیه بر پروژه‌های زیرساختی با پیوست فرهنگی و رفاهی است؛ از این‌رو ایجاد فضاهای مورد نیاز شهروندان برای پاسخ به مطالبات آنها با لحاظ این مهم در دستور کار مجریان امر قرار دارد.

شهردار منطقه ۹ تصریح کرد: مدیریت شهری این منطقه، مصمم به ایجاد فضاهای مورد نیاز برای زندگی مطلوب در شهرک خاوران است و در این راستا مساعدت حداکثری را در احداث فضاهای بهداشتی، خدماتی، تجاری و آموزشی به سازمانها، ارگانها و سرمایه‌گذاران این حوزه‌ها ارائه خواهد کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات