آسفالت‌ریزی کوی لاله، جلالیه و جاده صنعتی در اولویت شهرداری منطقه ۷

آسفالت‌ریزی کوی لاله، جلالیه و جاده صنعتی در اولویت شهرداری منطقه ۷

به گزارش شهریار، محمد رشتبری در بازدید از سطح حوزه بر پیگیری مطالبات مردمی تاکید و اظهار کرد: ترمیم و اصلاح آسفالت در کوی لاله، یکی از مهمترین مطالبات ساکنان این منطقه بوده که ضروری است اکیپی مجزا در این حوزه وارد کار شده و لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی در این منطقه را به سرعت عملیاتی کند.
وی دستور رفع انسداد آب‌روهای این مسیر را داد و گفت: کوچکترین انسداد و مشکل در آب‌روها، مدیریت آبهای سطحی را دچار اخلال می‌کند که رفع گرفتگی آب‌روهای این مسیر باید در اولویت قرار گیرد.
شهردار منطقه ۷ در ادامه بازدید خود، وضعیت آسفالت کوی شامی زاده واقع در جلالیه را مورد بررسی قرار داد و اجرای سریع لکه‌گیری و اصلاح آسفالت معابر این مسیر را ضروری دانست و بر سرعت اجرای عملیات در این مسیر تاکید کرد.
همچنین وی با بیان اینکه بخشی از ساخت و سازهای کوی سوسنگرد دارای رشد ۷۰ درصدی است، گفت: در مسیرهایی که در این منطقه عملیات ساخت و ساز با پیشرفت ۷۰ درصدی داشته‌اند، نسبت به توزیع آسفالت اقدام شود و آسفالت‌ریزی آنها در اولویت قرار گیرد.
رشتبری ضمن تاکید بر اجرای عملیات خاک‌برداری ۱۲ متری کوی منتهی به کانال ایلی سو اظهار کرد: رفع مشکلات آسفالت جاده صنعتی با توجه به اهمیت این مسیر و بار ترافیکی بالای آن، لازم است در اسرع وقت در دست اقدام قرار گیرد و اجرای آسفالت‌ریزی اساسی و یا لکه‌گیری بر اساس نیازسنجی‌های لازم عملیاتی شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات