راه اندازی مجدد سنگ شکن شهرداری ساری پس از 6 سال

راه اندازی مجدد سنگ شکن شهرداری ساری پس از 6 سال

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، علیرضا سعیدی معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری مرکز استان، گفت: بهسازی معابر شهری با محوریت توسعه متوازن و با استفاده از توانمندی سازمان عمران در حال انجام است.

وی افزود: در این راستا، پیاده رو سازی بلوار طالقانی ، بلوار امام رضا(ع) و بخشی از بلوار پاسداران اجرایی شد.

سعیدی ادامه داد: برای اجرای این پروژه از تولیدات موزاییک سازمان عمران استفاده کردیم که این امر موجب کاهش هزینه و حذف برون سپاری شد.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری تصریح کرد: پس از 6 سال کارخانه سنگ شکن شهرداری به همت سازمان عمران مجدداً راه اندازی شد که این اتفاق مهم میتواند بخش بزرگی از نیاز ما در زمینه زیرسازی و آسفالت را تامین کند.

وی با اشاره به تاکید جواد طالبی شهردار ساری مبنی از استفاده از ظرفیت های درون سازمانی تصریح کرد: تلاش می کنیم با استفاده از توانمندی درونی، کاهش هزینه ، رویکرد توسعه متوازن و ارائه خدمات کیفی در مسیر کسب رضایتمندی شهروندان حرکت کنیم.

سعیدی با بیان اینکه زیرسازی و  آسفالت معابر نیز با جدیت در حال پیگیری است به نیروگاه زباله سوز در مرکز استان اشاره کرد و گفت: از زمانی که پیمانکار جدید امورات مرتبط به این پروژه را عهده دار شد، روند اجرایی آن شتاب گرفت.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری با بیان اینکه 75 میلیارد تومان در قالب سفر دولت به پروژه زباله سوز اختصاص داده شد، ادامه داد: پیش بینی می‌شود این پروژه تا پایان سال جاری تکمیل و بهره برداری شود.

سعیدی همچنین از نصب دودکش های 60 متری پروژه زباله سوز خبر داد و افزود: در بخش ابنیه نیز پیشرفت مطلوبی را شاهد بودیم.

معاون حمل و نقل و امور زیربنایی شهرداری ساری گفت: هدایت آب های سطحی نیز از دیگر اقداماتی است که جهت رفاه شهروندان برنامه ریزی شده و در این راستا نصب نوه بتنی ، جدول کانیوو و کانال هدایت آب های سطحی  در نقاط شناسایی شده در حال انجام است.

وی افزود: بهسازی ورودی های شهر نیز حسب دستور استاندار محترم با جدیت در حال پیگیری است و در ورودی غربی و جنوبی شهر ساری اتفاقات خوبی را شاهد بودیم.

سعیدی تاکید کرد: رویکرد استفاده از توانمندی درون سازمانی ، حذف برون سپاری، اتکا به تولیدات داخلی در راستای خودکفایی و نگاه یکسان به نقاط مختلف شهر از رویکرد های مهم شهرداری ساری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات