رویکرد مدیریت شهری، حل مشکلات با نظارت مردم است

رویکرد مدیریت شهری، حل مشکلات با نظارت مردم است

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار شامگاه امروز در جریان دیدار مردمی خود با شهروندان ساکن قراملک در مسجد امام حسین علیه السلام این محله، اظهار کرد: مشکلات موجود در شهر در عرض یکی، دو روز پیش نیامده که ما بتوانیم یکی، دو روزه آنها را برطرف کنیم، بلکه این مشکلات از سال‌ها قبل انباشته شده و ما تلاش می‌کنیم که به تدریج آنها را حل کنیم.
وی ادامه داد: هدف ما این است که بتوانیم بدون اینکه شعار دهیم، مشکلات شهر را بررسی و احصا کنیم و در راستای حل آن و رضایت مردم عمل کنیم.
شهردار تبریز عنوان کرد: رویکرد مدیریت شهری در دوره جدید این است که مردم را ناظر خود ببیند. یعنی شهروندان نظارت کنند که چه کاری انجام شده و چه مشکلی در شهر برطرف شده است.
وی خطاب به اهالی محله قراملک، افزود: ما تلاش می‌کنیم تا جایی‌که از دستمان برمی‌آید و قانون اجازه می‌دهد، کار کنیم تا هم پیش خدا و هم پیش شما شهروندان عزیز شرمنده نباشیم.
هوشیار اظهار کرد: کار خود را برای اجرای پروژه‌های عمرانی مهم در مناطق مختلف شهر آغاز کرده‌ایم و خوشبختانه با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر تبریز، به سمتی حرکت می‌کنیم که مشکلات شهری را برطرف کنیم.

وی در این جلسه، برگزاری قرار خدمت در مناطق دهگانه شهرداری را که تاکنون در سه منطقه انجام شده، در راستای احصای مشکلات محلات و حل آن توسط مدیران همه دستگاه های اداری برشمرد.
به گفته یعقوب هوشیار، به‌زودی چهارمین قرار خدمت شهرداری تبریز در حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۶ برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات