تسهیلات شهرداری برای حفاری فاضلاب قراملک

تسهیلات شهرداری برای حفاری فاضلاب قراملک

به گزارش شهریار، حجت‌الاسلام رسول برگی، شامگاه امروز در دیدار مردمی در مسجد امام حسین‌(ع) قراملک اظهار کرد: در قرار خدمت که بصورت هفتگی در یکی از مناطق برگزار می‌شود، دکتر هوشیار شهردار تبریز تاکید دارند که فقط نواقص و مشکلات محلات را بررسی کنیم.
برگی تصریح کرد: به عنوان مثال مشکل فاضلاب منطقه که شهردار تبریز به آن تاکید دارند، بدون اخذ یک ریال در ابتدا و از محل حساب فی مابین تسویه شود. اگر فاضلاب در این محله کار شود، بسیاری از مشکلات دیگر نیز حل می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تاکید کرد: ما با پتروشیمی و پالایشگاه جلساتی داشتیم که آماده همکاری هستند و با دیگر کارخانجات نیز جلساتی برگزار می‌کنیم. تا به امروز عوارض آلایندگی از این واحدهای بزرگ اخذ نشده است.
حجت‌الاسلام برگی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین کارهای آقای هوشیار، نصب تابلوی روزشمار افتتاح پل ارتش بود. پروژه‌های این منطقه را نیز با تعیین وقت حل خواهیم کرد.
در این دیدار همچنین سید کاظم زعفرانچی لر با تمجید از عملکرد شهردار تبریز، گفت: حضور در مساجد برای حل مشکلات مردم است و یک کار تبلیغاتی نیست و شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به دنبال حل مشکلات مردم هستند.
در این دیدار حکیمه غفوری رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و یاسین بجانی سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز به همراه محبوب تیزپاز قائم مقام شهردار، جواد صدیقی سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری و احمد انیسه شهردار منطقه ۶ تبریز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات