انتصاب مديركل روابط عمومي توانير / وظيفه سنگين روابط ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ،امروز و با حضور مهندس آرش كردي، رئيس هيأت مديره و مديرعامل و  ساير اعضاي هيات مديره  و معاونان شركت، مراسم معارفه محمد علي اكبري به عنوان مديركل روابط عمومي و امور بين الملل شركت توانير انجام و از تلاش هاي ابوذر صالحي در مدت تصدي اين سمت تقدير شد.
در اين مراسم مديرعامل شركت توانير با بيان اينكه روابط عمومي واحدي فرابخشي است، افزود: به دليل ماهيت روابط عمومي و ارتباط آن با مديريت شركت، فعاليت هاي آن مي تواند  اثرگذاري بيشتري داشته باشد.
كردي با اشاره به تاكيد وزير نيرو در خصوص برنامه ريزي براي كاهش  3 هزار مگاواتي مصرف برق از طريق فعاليت هاي فرهنگي، تصريح كرد: عمده بار اين بخش از برنامه به عهده روابط عمومي است.
وي با اشاره  به ظرفيت ايجاد شده در قانون بودجه مبني همكاري گسترده با صدا وسيما براي اطلاع رساني و فرهنگ سازي در كاهش مصرف برق و اختصاص ? درصد از عوايد ناشي از صرفه جويي به صداو سيما، گفت: با توجه به مشوق هاي ايجاد شده در كاهش مصرف و تاكيد وزير نيرو بر عدم ايجاد محدوديت در بخش خانگي، روابط عمومي بايد در اين زمينه به طور جدي كار و از اين ظرفيت ها استفاده كند.
كردي  همچنين تغييرات را به دو امدادي توصيف كرد و خاطرنشان كرد: اين تغييرات با هدف  تسريع در فعاليت ها انجام مي شود.
مديرعامل توانير در عين حال با اشاره به  سوابق فعاليتي مهندس علي اكبري گفت: در دوره جديد و با توجه به برنامه هاي گسترده صنعت برق دردوران اوج بار، روابط عمومي  بايد برنامه ريزي دقيقي داشته باشد.
وي همچنين  از ابوذر صالحي به عنوان فردي فعال كه در دوره سخت دوسال گذشته ، منشأ اثر بود ياد كرد و بر بهره گيري از تجربيات همكاران در اين صنعت تصريح كرد.

در پايان اين مراسم، حكم انتصاب مديركل روابط عمومي و امور بين الملل شركت توانير به محمد علي اكبري اعطا و با اهداي  لوح، از تلاش هاي ابوذر صالحي تقدير شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات