مدل‌های سنتی شهرسازی در کنار الگوهای نوین حفظ شود

مدل‌های سنتی شهرسازی در کنار الگوهای نوین حفظ شود

http://www.bananews.ir/مدیرکل عمران و توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: مدیران شهری باید با حفظ مدل‌های بومی و سنتی با مدل‌های نوین شهری برای توسعه شهرها آشنایی پیدا کنند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) حمیدرضا حاجوی صبح امروز در همایش شهرداران استان مازندران که به میزبانی شهرداری نوشهر برگزار شد، بیان داشت: مدیریت شهری با ایجاد زیرساخت‌هایی در این بخش جایگاه واقعی خود را به دست می‌آورد.

مدیرکل عمران و توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین با اشاره به لزوم اجرای طرح‌های تفصیلی در شهرها اظهار داشت: اجرای این طرح جایگاهی در شهرها ندارد و این مسئله تبدیل به دغدغه‌ای برای مدیران شهری شده است.

حاجوی ادامه داد: در اجرای این طرح باید همه نهادهای مرتبط با مدیریت شهری تعامل و همکاری داشته باشند.

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در تعطیلات نورورزی تصریح کرد: در طرح استقبال از نوروز ۶۵ آیتم و شاخص مدنظر قرار داشت که در حوزه‌های عملکرد مدیریت، آماده‌سازی عمومی شهر و ارائه تسهیلات بوده است.

مدیرکل عمران و توسعه شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان داشت: در سال جاری توجه تخصصی به موضوع گردشگری در برنامه قرار دارد که این مسئله برای استان مازندران و برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های آن در مباحث مختلف در دستور کار قرار دارد.

 

    نظرات