بازدید شهردار منطقه ۱۰ تبریز از بازار دوه‌چی

بازدید شهردار منطقه ۱۰ تبریز از بازار دوه‌چی

به گزارش شهریار، به منظور استماع، ساماندهی و حل مشکلات اصناف بازار دوه چی، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ تبریز با همراهی معاونان منطقه و جمعی از اصناف و کسبه، از بازار دوه چی بازدید کرده و دستورات لازم را در خصوص حل مشکلات ارائه کرد.
اصناف در این دیدار ضمن برشمردن مسائل و مشکلات، خواستار همکاری شهرداری در حل و ساماندهی مسائل مختلف از جمله توجه ویژه شهردار منطقه ۱۰ به حمام دوه چی، کاروانسرای همت علی، رسیدگی به وضعیت بهداشتی مسجد حاج علی آقا، مسائل و مشکلات پاساژ مولوی، بازار تازه تاسیس صاحب الامر، بازار در حال احداث میوه و تره بار و ... شدند.
در این بازدید، زارعی نیز ضمن اعلام آمادگی شهرداری منطقه ۱۰ برای حل مشکلات بازار دوه چی، با همکاری، همفکری و مشارکت بازاریان اظهار امیدواری کرد: با تعامل مستمری که با بازاریان و همچنین بازارچه‌های همجوار خواهیم داشت، در آینده نزدیک در امور پاکسازی عمرانی بافت با ارزش آن البته با لحاظ کردن میراث فرهنگی فعالیت خواهیم کرد.
وی افزود: به منظور بررسی نیازها و درخواست‌های شهروندان، به صورت محله به محله با حضور مدیران و معاونان منطقه، طی روزهای آتی از اکثر معابر و محلات منطقه بازدید خواهیم کرد تا بتوانیم با حل مشکلات منطقه، رضایت‌مندی شهروندان را کسب کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات