تسریع وزارت کشور در حذف کد روستایی روستاهای الحاقی به تبریز

تسریع وزارت کشور در حذف کد روستایی روستاهای الحاقی به تبریز

به گزارش شهریار و به نقل روابط عمومی شورای اسلامی شهر تبریز، "فریدون بابایی" در نشست مشترک مدیران و اعضای شورای شهر و شهردار تبریز با وزیر کشور با اعلام این مطلب افزود: عدم حذف کد روستایی این روستاهای اوغلی، کندرود و چند روستای دیگر الحاقی به تبریز، عملا مشکلاتی را در مسیر خدمات رسانی مطلوب به این مناطق شهری ایجاد کرده و لازم است وزارت کشور در حذف کد این روستاها تسریع کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین خواستار تعیین تکلیف مجوزهای قانونی برای ارایه خدمات شهری و شهرسازی و نوسازی به املاک قولنامه ای واقع در مناطق شهری تبریز در راستای حل مشکلات چندین ساله این طیف از شهرئوندان تبریزی شد.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح ساخت ۴ میلیون واحد مسکن توسط دولت، خواستار تعمیم و تخصیص اراضی چسبیده به تبریز به جای شهرهای جدید برای بهره مندی شهروندان ساکن در مناطق حاشیه نشین و بافت های فرسوده شهری شد.

رئییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز در خاتمه افزود: با این اقدام دولت، قطع به یقین زمینه برای احیای بافت های فرسوده شهری و حل مشکلات بخشی از جمعیت ۵۰۰ هزار نفری ساکن در مناطق حاشیه نشین تبریز مرتفع خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات