پیام مشترک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به مناسب سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام مشترک رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز به مناسب سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

به گزارش شهریار، متن پیام حجت‌الاسلام رسول برگی و یعقوب هوشیار به شرح زیر است:

سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) یادآور اندوهی عمیق در دلت ملت سرافراز ایران اسلامی است.

امام خمینی (ره) به عنوان پیشوای دینی و سیاسی کشور، در سخنان، رفتار و کردارشان نشان دادند تمام حرکات‌شان در راه خداست و البته همین باور قلبی و عمیق زمینه‌های پیروزی انقلاب اسلامی به دست مردمان سلحشور، آزادی‌خواه و غیور را رقم زد.

حضرت امام خمینی (ره) تمام عمر با عزت و عظمت خودشان را وقف خدمت به مسلمانان و به ویژه مردم سرزمین خود کردند و تا آخرین نفس همگان را به حرکت در مسیر خدا و ائمه اطهار و همچنین خدمت بی‌منت به کشور تشویق نمودند که همین، بزرگ‌ترین سرلوحه ما خادمان مردم در مدیریت شهر است.

همچنین قیام تاریخی ۱۵ خرداد، یکی از رویدادهای تاریخی، اثرگذار و بسترساز پیروزی انقلاب اسلامی است که در چنین روزی مردم قم در قیامی خونین نشان دادند که راه استقلال و آزادی از فریاد علیه ظالمان و ایثار و از خودگذشتگی می‌گذرد.

همین رویداد تاریخی برای همه ما فرصت مغتنمی است که با یادآوری فداکاری مردمان سرزمین‌مان، در امتداد راه پر خیر و برکت‌شان با تمام وجود حافظ اسلام و ارزش‌های انقلاب باشیم.

پس از رحلت جانگداز حضرت امام خمینی (ره)، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به عنوان پیشوا و ولی دلسوز، رهبری کشتی انقلاب را برعهده گرفتند و امروز در سایه رهبری هوشمندانه و خالصانه ایشان، نهال جمهوری اسلامی به درختی تناور تبدیل شده و از عزتی بین‌المللی برخوردار است.

اینجانبان ضمن تسلیت ایام سوگواری رحلت حضرت امام خمینی (ره)، یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی می‌داریم.

رسول برگی

یعقوب هوشیار

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات