پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر اهواز به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)


به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اهواز سیاوش محمودی در پیامی فرارسیدن سالروز قیام ۱۵ خرداد و رحلت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد ماه یادآور روزی است که ملت شریف ایران، یکپارچه غرق در اندوه از دست دادن رهبری کبیر و هدایت کننده ای عالم شد، رهبری که با رهنمون های خود همچون چراغی هدایت کننده راه ملت شد و از قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، سرنوشت ملت را به پیروزی نهایی یعنی پیروزی جمهوری اسلامی ایران در بهمن ماه ۱۳۵۷ رساند.

همه ساله نیمه خرداد، یادآور فقدانی است که بر ملت همواره عاشق امام(ره) جاری شد و دل های زن و مرد مومن را غرق در ماتم کرد؛ ماتم برای فقدان امامی که بین جهانیان و مسلمانان نمادی برای قد علم کردن مستضعفین در برابر مستکبرین و در یک کلام نمادی برای استکبارستیزی شد.

درس های این امام همام(ره) برای آیندگان به جا ماند تا همواره به یاد داشته باشیم که با توکل به خدا و پشتوانه و حمایت عظیم مردمی در هر حالتی می توان عزت و استقلال و شکوه را برای کشور به ارمغان آورد و باهر ابرقدرتی روبرو گشت و پیروز شد.

اینجانب از سوی اعضای محترم شورای اسلامی شهر اهواز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد، سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را به مسلمانان جهان، ملت بزرگ ایران، به ویژه مردم استان خوزستان و شهرستان اهواز تسلیت عرض میکنم. توفیق روز افزون و اقتدار انقلاب اسلامی را در سایه لطف و عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر(ع)، تحت زعامت مقام معظم رهبری را از خداوند متعال مسئلت دارم.

سیاوش محمودی
رئیس شورای اسلامی کلانشهر اهواز لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات