امام خمینی (ره)، الگوی کامل آزادی‌خواهان جهان

امام خمینی (ره)، الگوی کامل آزادی‌خواهان جهان

به گزارش شهریار، علی اشرفی به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: در کنار بصیرت و شجاعت ملت غیور ایران، آنچه موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم آورد، وجود مقدس امام خمینی (ره) به عنوان پیشوای آزادی‌خواهان و استقلال‌طلبان مسلمان ایرانی بود.
وی ادامه داد: ایشان همواره بدون ذره‌ای باک از ظالمان و زورگویان، در تبعیت از مسیر حق و ارزش‌های اسلام‌ پیشگام بودند و توانستند تعریفی جدید از آزادگی و جوانمردی به سراسر جهان ارائه کنند.
وی همچنین یادآور شد: سالروز رحلت امام خمینی (ره) فرصت مغتنمی است تا با هرآنچه در توان داریم‌ در اشاعه و ترویج ویژگی‌های شخصیتی و سیاسی آن امام بزرگوار به ویژه در میان جوانان تلاش کنیم.


مدیرکل حراست شهرداری تبریز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد، تصریح کرد: این قیام در واقع زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود و در آن شاهد از خودگذشتگی تعداد کثیری از مردمان انقلابی کشورمان بودیم.
وی ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با اخلاص در عمل و روحیه جهادی و انقلابی، ادامه‌دهنده راه شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد باشیم و  از ارزش‌ها و اصول انقلاب به خوبی صیانت کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات