مديرعامل شركت توزيع برق استان قم ؛ برق ادارات پرمصرف ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق قم، مهندس مهدي آهنين پنجه در جلسه هم انديشي با نمايندگان انرژي ادارات استان قم كه به منظور عبور از پيك بار 1401 برگزار شد، در سخناني اظهار داشت: ادارات بايد پيشتاز صرفه جويي در مصرف انرژي باشند و اين مهم را به عنوان يك وظيفه مورد تأكيد قرار دهند.
وي با اشاره به اينكه هر روز ميزان مصرف ادارات با مدت مشابه سال قبل مقايسه مي شود، گفت: به دستور وزير محترم نيرو به اداراتي كه رعايت صرفه جويي را نداشته باشند در دو مرحله اخطار داده مي شود و در صورتي كه كاهش مصرف صورت نگيرد ضمن مكاتبه به استانداري موظف به قطع برق آن ها هستيم.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق قم تأكيد كرد: وصل برق اين ادارات نيز تنها منوط به تعهد كتبي مدير ارشد آن دستگاه مبني بر رعايت صرفه جويي است.
وي با بيان اينكه بر اساس مصوبه هيئت وزيران ادارات موظف به كاهش مصرف 30 درصدي در ساعات اداري و 60 درصدي پس از پايان ساعت كاري هستند، خاطرنشان كرد: با تمامي ادارات و دستگاه هاي اجرايي استان در خصوص الزام اجراي برنامه هاي پاسخگويي بار از ابتداي خردادماه مكاتبه و راهكارهاي كاهش مصرف نيز براي آن ها تبيين شد.
آهنين پنجه در ادامه به تشريح اقدامات صورت گرفته در راستاي كاهش بار مصرفي ادارات پرداخت و گفت: تشكيل اكيپ بازرسي جهت بازديد از ادارات و دستگاه هاي اجرايي، برنامه ريزي جهت پايش مستمر و آنلاين همكاري ادارات، الزام ادارات به استفاده از ديزل ژنراتور در ساعات پيك بار و... از جمله اين اقدامات است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات