شبكه برق روستاي گردشگري دله مرز بهسازي شد

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان كردستان، وريا شيرواني با تاكيد بر اينكه تامين و توسعه زيرساخت هاي گردشگري در روستاهاي برخوردار از قابليت هاي تاريخي، فرهنگي و طبيعي، آباداني و مهاجرت معكوس را به دنبال دارد، گفت: يكي از همين روستاهاي هدف گردشگري روستاي دله مرز واقع در شهرستان سروآباد است كه شبكه برق آن با همكاري و مشاركت نيروهاي فني برق شهرستان كامياران اصلاح و بهسازي شد.

وي افزود:وجود شبكه فرسوده، با توجه به بكر و گردشگربودن روستاي دله مرز، نماومنظرآن را تحت شعاع قرارداده بودكه با اجراي كامل اين طرح وهمچنين تبديل شبكه سيم مسي روستا به كابل خودنگهدار، زمينه توريست صنعت وگردشگري فراهم شد.

شيرواني با اشاره به اين كه جهت بهره برداري ازاين طرح 5/3كيلومتر كابل خودنگهدار جايگزين شبكه سيمي فرسوده گرديد، اظهارداشت : اين طرح دركوتاه ترين زمان وبااعتباري بالغ بر 250ميليون تومان به اتمام رسيد.

وي هدف از اجراي اين پروژه را افزايش عمر مفيد شبكه، كاهش خرابي ها و حوادث، كاهش زمان هاي توقف و خاموشي هاي احتمالي در شبكه، كاهش هزينه ها، رفع ضعف ولتاژ، بهبود قابليت اطمينان و افزايش رضايتمندي اهالي اين روستا عنوان كرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات