تاكيد بر نقش اطلاع رساني درگذر موفق از پيك بار ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان فارس، حميدرضا كريمي فرد اظهار داشت: با توجه به نزديك شدن به ماه هاي گرم سال و افزايش مصرف برق در سطح كشور و استان و از سوي ديگر ناترازي توليد و مصرف انرژي، نيازمند همكاري كليه مشتركان استان در عبور از پيك بار تابستان سال جاري هستيم كه در اين زمينه رابطان روابط عمومي مي توانند نقش موثري داشته و ضمن برقراري ارتباط موثر با مردم و رسانه ها، به گذر موفق از پيك بار سال جاري كمك نمايند.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان فارس، روابط عمومي را پلي در جهت برقراري ارتباط مستمر با بيرون از سازمان به خصوص مشتركان برق توصيف كرد و افزود: نقش روابط عمومي به عنوان پل ارتباطي بين سازمان و ذينفعان بيرون از سازمان و دستگاه هاي اجرايي انكار ناپذير است و روابط عمومي با عملكردخوب و اثرگذارخود مي تواند درحفظ و تعالي شركت و انعكاس خدمات شبانه روزي همكاران در حوزه هاي مختلف موثر و مفيد باشد.
كريمي فرد، توجه به افكارعمومي، بازخورد رضايتمندي و يا نارضايتي مشتركان از دستگاه هاي خدمت رسان از جمله صنعت برق استان را از ديگر موارد مهم در حوزه روابط عمومي ها عنوان كرد و بيان داشت: همكاران روابط عمومي بايستي بر اوضاع و شرايط پيرامون خود مشرف بوده و با رصد پيوسته شرايط و شناسايي به موقع موانع و چالش هاي مختلف ، مدبرانه در جهت برون رفت از معضلات و مشكلات راهكارهايي ارائه دهند.
مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان فارس در بخش ديگري ازسخنان خود بر بهره مندي از روش ها و ابزارهاي اطلاع رساني نوين و همچنين استفاده از ظرفيت هاي فضاي مجازي در انتقال و انعكاس اخبار ، دستاوردها ، اقدامات و خدمات انجام شده در شركت در راستاي خدمت رساني مطلوب و شايسته به مردم تاكيد كرد و ابراز داشت: از آنجا كه روابط عمومي نقش كليدي در انعكاس عملكرد و دستاورد شركت و پيشبرد اهداف ايفا مي كند، ضرورت دارد تا با بهره گيري از تجهيزات و دانش روز براي تقويت ارتباط هرچه بهتر با مخاطبان و همچنين انعكاس فعاليت ها ، عملكرد و اقدامات مطلوب شركت در درون و برون شركت تلاش نمايد.
در بخش ديگري از اين مراسم، مدير روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان فارس نيز انعكاس موفقيت ها و عملكرد مطلوب شركت درمسير خدمت رساني شبانه روزي به مردم جامعه را حاصل تلاش و پيگيري كليه همكاران سخت كوش و رابطان پرتلاش روابط عمومي مديريت ها عنوان كرد و بيان داشت: همكاران روابط عمومي طي اين سال ها با احساس مسئوليت و تلاشي مضاعف، صبورانه توانستند اقدامات ارزشمندي در جهت تنوير افكارعمومي و پاسخگو بودن به مشتركان شركت داشته باشند كه جا دارد از زحمات گرانقدر همه عزيزان تشكر و قدرداني نمايم.
سيد محمد علي نجفي، روابط عمومي را هنر مردم داري و وسيله ارتباطي، در جلب مشاركت عمومي و پاسخگويي به مطالبات و خواسته هاي مردم توصيف كرد و بيان داشت: روابط عمومي به عنوان يك حلقه واسط درون سازماني و برون سازماني مي تواند با بهره گيري از خلاقيت، نوآوري نقش موثري در ايجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مديران با كاركنان و از سوي ديگر ارتباط و تعامل موثر و مفيد با نهادهاي برون سازماني ايفا نمايد.
وي ابراز اميدواري كرد با تلاش و پيگيري مستمر تمامي همكاران بتوان در راستاي تحقق اهداف و برنامه هاي شركت و ارائه خدمات شايسته به مردم شريف استان و انعكاس فعاليت ها و دستاوردها همچون گذشته موفق بود.
برنامه بازديد از موزه تاريخ طبيعي، آرامگاه حافظيه و اهداي لوح تقدير و هديه به تلاشگران عرصه ارتباطات و روابط عمومي شركت بخش ديگري از اين مراسم بود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات