سخنی با رئیس جمهور عزیز مردمی

سخنی با رئیس جمهور عزیز مردمی

همانگونه که مستحضر هستید اقتصاد ما از امراض مختلف به شدت در رنج بوده و هست و بلاشک نیازمند جراحی های بزرگ بوده که هزینه این جراحی ها نیز بایستی پرداخت گردد.

در خصوص نحوه اجرا و نتایج خروجی اقدامات صورت گرفته در بین عامه مردم چند نکته مهم و اساسی وجود دارد که مهمترین این نکات:

۱. عواملی که سبب آن عارضه و یا بیماری در سیستم مدیریتی شده‌اند در ابتدا بایستی شناسایی و اصلاح گردند.

۲. هر جراحی نیازمند کادر تخصصی ویژه خود بوده و هر چقدر جراحی بزرگتر باشد نیاز به کادر مجرب و قوی ضروری تر می باشد. همچنین استفاده از جراحان بدون تجربه نه تنها دردی را دوا ننموده بلکه به عوارض ناشی از جراحی می افزایند.

۳. مهمترین نکته کنترل بیمار بعد از جراحی که این نکته حتی از اصل جراحی نیز مهمتر است این است که شما به درستی درد را شناخته و به آن پرداخته اید . ولی به نظر می رسد که در راه اجرای آن چند ایراد اساسی وجود دارد که برخی از مهمترین آنها عبارتند از :

الف : برخی از جراحان شما آنقدر مجرب و کارآمد متناسب آن اقدام بزرگ نبوده و نیستند.

ب : برخی از کمک جراح ها و تیم های حمایتی خود از عوامل ایجاد بیماری اقتصادی بوده اند .

پ : تیم های حمایتی بعد از جراحی اقتصادی به شدت ضعیف عمل نمودند و بیمار در حال خونریزی را به حال خود رها کرده و تنها شعار می دهند.

جناب آقای رئیس جمهور ؛
من به جنابعالی و تفکر درستی انقلابی شما رای داده و به آن نیز افتخار می کنم و امید دارم انشالله که خداوند علیم متعال آن را بپذیرد.
ولی متاسفانه به دلیل عملکرد ضعیف تیم های عمل کننده که مهمترین آن همان تیم های بعد از جراحی بوده است ، علیرغم اقدامات بسیار خوب و موثر صورت گرفته که سبب نوعی ولنگاری اقتصادی در موضوعات اولیه معیشتی مردم شده و فشار بسیار مضاعفی را به آنان وارد نموده است و کام اقشار متوسط به پایین جامعه را به شدت تلخ کرده است.
و متاسفانه یک عده انسانهای دنیا پرست در فضای اقتصادی و فضای مجازی به شدت بر عوارض ناشی از اعمال جراحی می افزایند .

اینجانب به عنوان کوچکترین فرد از اعضای شورای شهر استدعا دارد که به هر طریق که صلاح می دانید مشکلات این تیم های درمانی اقتصادی و حمایتی را اصلاح بفرمایید و نگذارید و نگذاریم این انقلاب که ثمره خون شهدا از صدر اسلام تا کنون و سالیان متمادی رنج بسیاری از بزرگان و علی الخصوص رهبر فقید جمهوری اسلامی آن پیر فرزانه امام خمینی که در ایام ارتحال آن بزرگ مرد تاریخ هستیم بیشتر از این دچار لطمه و آسیب گردد.

بنا به فرمایشات موکد رهبر فرزانه انقلاب میتوان با توکل بر خدا کار جهادی و همگرایی بیشتر و اصلاح درون بسیاری از کارهای بزرگتر را با هزینه های بسیار کمتر و ثمرات شیرین تر به مردم هدیه داد.

در پایان سلامتی و شادکامی شما و همه مردم عزتمند ایران را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

کمیسیون فرهنگی شورای ششم اهواز
دکتر ملایی زمانی
۱۴ . ۳ .۱۴۰۱

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات